اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

انتخابات شورا‌های اسلامی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مورد بی‌توجهی قرار گرفته و صدا و سیما باید به ضرورت برگزاری انتخابات شورا‌ها توجه کند.

انتخابات شورا‌های اسلامی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید معضلات ترافیکی شهر را برطرف کنند، اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی خیابان چهارباغ عباسی اصفهان بسیار بالا است.

وی به یکی از برنامه‌های شهرداری اصفهان برای رفع معضلات ترافیکی موجود در این خیابان اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت شهری اصفهان با پیاده‌راه شدن خیابان چهارباغ عباسی درصدد رفع مشکلات ترافیکی این خیابان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه البته خیابان شمس‌آبادی اصفهان نیز به یکی از خیابان‌های پر‌ترافیک موجود در شهر تبدیل شده است و مدیریت شهری باید تدابیر لازم را برای ساماندهی ترافیک خیابان شمس‌آبادی اتخاذ کند، تصریح کرد: هماهنگی‌های مسئولان شهرستان اصفهان برای رفع معضلات ترافیکی خیابان‌های شمس‌آبادی و چهارباغ عباسی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه پنجم توسعه پروژه‌های شهری اصفهان تا سال 1394 مشخص شده است، اضافه کرد: البته هر شورایی می‌تواند، برنامه‌های شورای پیشین را تغییر بدهد و فعالیت‌های شورا‌ها در سطح شهر باید برنامه‌محور باشد.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه شورای آتی باید فعالیت‌های خود را به صورت علمی و براساس برنامه در سطح شهر انجام بدهد، تاکید کرد: ارتقای کیفیت خدمات شهری و برطرف شدن نیاز‌های شهروندان باید محور فعالیت‌های شورا‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با شورا‌های ریاست جمهوری تجمیع شده است، افزود: در حال حاضر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مورد بی‌توجهی قرار گرفته و صدا و سیما باید به ضرورت برگزاری انتخابات شورا‌ها توجه کند.

انتهای پیام/63004/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول