اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات‌ حضور حداکثری خواهد داشت

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات‌، حضور گسترده و حداکثری خواهد داشت.

خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات‌ حضور حداکثری خواهد داشت

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور گسترده و حداکثری مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی در صحنه‌های مهم و حساس مانند انتخابات همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تضمینی برای امنیت و نمایشی از قدرت و صلابت ملی ایرانیان است.

وی تصریح کرد: خانواده بزرگ بهزیستی در استان مرکزی نیز که همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب و لحظه‌های سرنوشت‌ساز با حضور در میدان نقش‌آفرینی کرده‌اند در این جریان نیز با درک شرایط کنونی و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات‌، برای ایفای نقش اثر‌گذار خود پا به میدان می‌گذارند.

ربیعی بیان کرد: با این حضور بار دیگر حقانیت‌، صلابت و ایستادگی خود را در برابر استکبار جهانی و پایبندی به آرمان‌های بلند امام راحل‌، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید عهد با مقام عظمای ولایت به ظهور می‌رسانیم.

وی خاطر نشان کرد: خانواده بزرگ بهزیستی نیز بیش از پیش در پرشور کردن حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کند، چرا که به گفته رهبر معظم انقلاب این یک وظیفه شرعی و قانونی محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزایش امنیت ملی را یکی از پیامدهای برگزاری انتخابات پر شور دانست و تصریح کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های دفاع از کلیت و هستی نظام است بنابراین وظیفه دست اندرکاران، مجریان، رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغ برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم است که اتحاد ملی، انسجام اسلامی و تقویت پایه‌های نظام در حوزه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت.

ربیعی با تاکید بر اینکه دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی کرده است، گفت: مردم با حضور حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقتدار، عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی در جهان را افزایش داده و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به معرض نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/87003/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول