اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

در انتخابات سوابق افراد را در نظر بگیرید

امام جمعه شهربابک سابقه‌ مدیریتی روشن را از معیار‌های کاندیدای اصلح شورای اسلامی دانست و بیان داشت: در انتخاب اعضا باید سوابق افراد مورد ملاحظه قرار گیرد تا کسی که در گذشته در مسئولیت‌های محوله موفق بوده ‌را به عنوان عضو شورا انتخاب کنند.

در انتخابات سوابق افراد را در نظر بگیرید

حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: همانگونه که در اصل هفتم قانون اساسی آمده شوراهای اسلامی ریشه قرآنی دارند و قرآن کریم به صراحت همه را به شور و مشورت دعوت می‌کند. 

وی افزود: یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری در اداره کشور شوراهای اسلامی هستند و از این رو آنها نقش مهم و حیاتی در کشور دارند.

منتظری با بیان اینکه وظیفه ‌نماینده‌ مجلس فقط قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است، گفت: با توجه به وضعیت محلی شهرها و روستاها تمام برنامه‌های اقتصادی‌، اجتماعی، عمرانی‌، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم به عهده ‌شورای‌های اسلامی است، لذا مردم مطالبات خود در این زمینه‌ها را از طریق شوراها پیگیری کنند.

وی با تاکید بر حمایت از نخبگان بومی شهرستان عنوان کرد: شهرستان شهربابک افراد نخبه، دلسوز و صاحب طرح و برنامه و متخصص مربوط به شورای اسلامی متعددی دارد، اما‌ استقبال آنان از کاندیداتوری ‌شورای اسلامی بسیار کمرنگ بود.

امام جمعه شهربابک عدم اعتماد از سوی برخی همشهریان ‌به افراد نخبه را یکی از عوامل کاهش استقبال نخبگان از کاندیداتوری دانست و بیان داشت: مردم شهربابک باید قدر نخبگان و مسئولان بومی را بدانند و از تخریب آنان که موجب دل‌سردی‌ در خدمت به شهر می‌شود، خودداری کنند.

منتظری ‌دل‌سوزترین افراد برای عمران و آبادانی شهربابک را فرزندان بومی شهرستان دانست و ابراز داشت: شهربابک به یک انقلاب و تحول فرهنگی در زمینه حمایت و تشویق نخبگان نیاز دارد.

وی تعهد و تدین را از مهم‌ترین شاخص‌های کاندیداهای شورای دانست و گفت: کاندیداهایی که تعهد به آرای مردم دارند ‌و به فکر منافع شخصی خود نیستند بر اعتماد مردم شهرستان خیانت نمی‌کنند.

منتظری خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی نباید منافع شخصی، طایفه‌ای و محله‌ای را برای منافع عموم مردم ترجیح ‌دهند، اما‌ گاهی اوقات مشاهده می‌شود که عضو شورا صرفا به فکر منافع شخصی و طایفه‌ای خود بوده که تاثیرات بسیار نامطلوبی در سطح جامعه دارد.

وی سابقه‌ مدیریتی روشن را از دیگر معیار‌های کاندیدای اصلح شورای اسلامی دانست و بیان داشت: در انتخاب اعضا باید سوابق افراد مورد ملاحظه قرار گیرد تا کسی که در گذشته در مسئولیت‌های محوله موفق بوده ‌را به عنوان عضو شورا انتخاب کنند.

انتهای پیام/80023/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول