اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

اقدام هوشمندانه شورای نگهبان در تضمین سلامت انتخابات موثر خواهد بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اقدام هوشمندانه شورای نگهبان، در احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تضمین سلامت انتخابات و همچنین تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تاثیرات شگرفی داشته است.

اقدام هوشمندانه شورای نگهبان در تضمین سلامت انتخابات موثر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی ظهر امروز در نشست هفتگی با شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با شرایط و حساسیت‌های مرتبط با تائید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: با توجه به حجم گسترده تخریب‌های انجام شده و همچنین فضاسازی رسانه‌ای نسبت به شورای نگهبان دشمنان انتظار داشتند که فرایند تائید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت بعضی از چهره‌ها که در انقلاب دارای سابقه بوده‌اند به عنوان نقطه‌ای بحران‌ساز بر کلیت فرایند انتخابات ریاست جمهوری تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: ولی به حمدالله شاهد بودیم که اقدام خردمندانه کاندیداهایی که صلاحیت آنان احراز نشده بود و تمکین آنان به نظر شورای نگهبان، باعث نقش بر آب شدن امید واهی دشمنان شد.

فاتحی گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که اقدام هوشمندانه شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تضمین سلامت انتخابات و همچنین تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تاثیرات شگرفی داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: در واقع تشکیل مجموعه‌ای همانند شورای نگهبان از جمله آرمان‌های بر زمین مانده علمای بزرگی مانند شهید مظلوم شیخ فضل الله نوری و شهید مدرس است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به نتیجه نشسته است و امروز شاهدیم که فقهایی عادل منصوب مقام ولایت با نظارت خود نظام و انقلاب را از هرگونه انحراف مصون نگاه می‌دارند.

فاتحی در ادامه بیانات خود در رابطه با حوادث عراق و سوریه ضمن تاسف از حجم گسترده فعالیت‌های تروریستی عوامل بیگانه و کشتار مردم بی‌گناه سوریه و عراق تصریح کرد: آمریکای جهانخوار و همدستانش با گسترش فعالیت‌های تروریستی خود قصد دارند مقاومت مردم این دو کشور را در هم بشکنند و آنان را وادار به تسلیم کنند.

وی اضافه کرد: حجم گسترده فشار بر مردم سوریه آنهم در آستانه کنفرانس بین المللی ژنو 2 به قصد فشار بیشتر بر دولت و ملت سوریه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: از سوی دیگر مداخلات رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر نیز با همین رویکرد انجام شده است، لیکن توفیقات به دست آمده از سوی دولت سوریه در سرکوب تروریست‌ها همچنین تصرف شهر استراتژیک القصیر نشان دهنده رو به زوال بودن توان عملیاتی عوامل بیگانه در سوریه است.

فاتحی گفت: ضمن اینکه حمایت تسلیحاتی روسیه و عمل آن کشور به تعهدات خود در قراردادهای نظامی بین دو کشور باعث افزایش قدرت پدافندی سوریه با موشک‌های S300 در بردارنده پیام واضحی به مداخله جویان غربی به ویژه صهیونسیم است.

وی گفت: قدرت نمایی اخیر رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه جهانی المنار و پاسخ دندان شکن وی مبنی بر توان ارتش سوریه به پاسخ دهی به هر گونه تجاوز خارجی نیز به عنوان نماد قدرت دولت سوریه قابل ذکر است، امیدواریم که صهیونیسم و حامیان غربی آنان با رعایت عقلانیت متوجه باشد که آتش افروزی در منطقه قطعا به سود آنان نخواهد بود و به طور قطع برای آنان خسارت جبران ناپذیری خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول