اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

فرهنگیان حضوری با بصیرت در انتخابات داشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فرهنگیان همانطور که در 34 سال گذشته نقش مهم خود را در عرصه‌های مختلف ایفا کردند، در انتخابات 24 خرداد هم حضوری فعال، با بصیرت و گسترده داشته باشند.

فرهنگیان حضوری با بصیرت در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به نقش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: فرهنگیان همواره نقش خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب نشان داده و می‌دهند و در انتخابات 24 خرداد هم شاهد حضور پرشور آنان خواهیم بود.

وی با تاکید بر آگاهی فرهنگیان از مسائل روز کشور، گفت: همیشه باید پیرو خط رهبری بوده و آماده اجرای فرامین معظم له باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: همه فرهنگیان باید در خلق حماسه سیاسی پیشگام باشند و با حضور پرشور خود در انتخابات مثل همیشه نقش آفرینی کنند.

رضایی تصریح کرد: اگر بخواهیم خلق حماسه سیاسی داشته باشیم که به طور قطع این امر محقق می‌شود، باید با بصیرت و آگاهی و پشت پا زدن به توطئه‌های دشمنان نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن باید با برگزاری دوره‌های آموزشی لازم در ارتقاء علمی مشاوران گام‌های اساسی برداریم.

علی موحدی گفت: هم افزایی مشاوران و مربیان پرورشی مدارس بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان را به حداقل خواهد رساند.

غلام خلیلی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در زمینه نقش و اثربخشی جایگاه مشاوران در پیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی و اجتماعی دانش آموزان و همچنین برنامه ریزی مدون شده در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در مدارس موضوعاتی مطرح کرد.

در این همایش کارشناسان و مشاوران منتخب استان در بخش تخصصی خود پیرامون مسائل مشاوره‌ای، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول