اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی در بحبوحه برگزاری انتخابات انجام نشود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موضوع پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این پروژه نباید در بحبوحه برگزاری انتخابات اجرا شود.

پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی در بحبوحه برگزاری انتخابات انجام نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان باید در راستای رفع معضلات موجود در سطح شهر تلاش کند، اظهار کرد: رفع معضلات ترافیکی و ساماندهی خیابان‌های شهر باید جزو برنامه‌های شورای شهر باشد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر رای نیاورده‌اند، که در کار شورای پس از خود دخالت کنند، اضافه کرد: شورای سوم نباید برای فعالیت شورای چهارم تعیین تکلیف کند و با عنوان اینکه پروژه‌های شهرداری اصفهان تا سال 1394 مشخص است، برای شورای آتی تعیین تکلیف کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه از شش سال گذشته تاکنون طرح‌های عجیب و غریب شورا را تحمل کرده‌ام، تصریح کرد: اما در حال حاضر نمی‌توانم نسبت به اجرای طرح پیاده‌راه شدن چهار‌باغ عباسی به صورت ضرب‌الاجلی و در آستانه انتخابات سکوت اختیار کنم.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری حق ندارد که در آستانه برگزاری انتخابات نسبت به اجرای پروژه پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی اقدام کند، ادامه داد: موضوع پیاده‌راه شدن چهارباغ عباسی اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این پروژه نباید در بحبوحه برگزاری انتخابات اجرا شود.

شیران با بیان اینکه تهیه طرح جامع تبدیل خیابان چهارباغ عباسی به پیاده‌راه مورد توجه قرار گرفته است، تاکید کرد: در سال 1380 اقدامات بسیاری در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان انجام شده است، اما در حال حاضر این خیابان نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی نیست.

وی با تاکید بر اینکه چهارباغ عباسی به انجام اقدامات فیزیکی نیاز ندارد، افزود: چهارباغ عباسی به اجرای اقدامات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تفریحی نیاز دارد و مسئولان شهری اصفهان باید به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول