اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

آمادگی کامل شهرستان ساوجبلاغ برای برگزاری انتخابات

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد.

آمادگی کامل شهرستان ساوجبلاغ برای برگزاری انتخابات

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و همچنین چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدامات و تمهیدات لازم فراهم شده است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارت مهمترین هدفی که ما دنبال کردیم، فراهم‌سازی نیازهای سخت‌افزاری برای انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم بود که خوشبختانه تا این لحظه اهداف کلان محقق شده است.

این مسئول در ادامه به استقرار 166 شعبه اخذ رأی در ساوجبلاغ اشاره کرد و افزود: در روز انتخابات 166 شعبه اخذ رای در سراسر این شهرستان مستقر خواهد شد.

*سه هزار نفر از افراد امین در برگزاری انتخابات ساوجبلاغ مشارکت می‌کنند

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوبی که انجام شد، انتخاب افراد مومن، امین و امانت‌دار ساوجبلاغی برای مشارکت در اجرای انتخابات بود.

حدادی افزود: با تحقیقات گسترده‌ای که انجام دادیم، در نهایت بیش از 3 هزار نفر برای این منظور انتخاب و پس از فراگیری آموزش‌های لازم آماده خدمت به مردم در روز 24 خرداد هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد حوزه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شده است؟ گفت: در مجموع تعداد 166 شعبه اخذ رای در روز انتخابات دایر خواهیم کرد که از این تعداد هفت شعبه سیار خواهد بود.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: برای انتخاب مکان این شعب به تراکم جمعیتی شهرستان توجه داشته و با مشارکت امور مساجد، آموزش و پرورش و برخی از نهادهای دولتی و غیر دولت، نقاط مناسب در سطح شهرستان شناسایی و 159 شعبه ثابت در این شهرستان در روز 24 خرداد برای اخذ آرای مردم فعالیت خواهند کرد.

*فعالیت حدود 18 نفر برای هر شعبه اخذ رای

حدادی گفت: به طور میانگین در هر یک از شعب اخذ رای حداقل 18 نفر برای دریافت، شمارش و حراست از آرای مردم حضور دارند که در بخش‌های اجرایی و نظارتی فعالیت می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان ساوجبلاغ فراهم شده و می‌توان امیدوار بود که حماسه‌ای بزرگ در این شهرستان در روز 24 خرداد خلق خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول