اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 213

زمانی: وظیفۀ دانشگاهیان در انتخابات هدایت مردم برای انتخاب اصلح است

مدیر حراست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: وظیفۀ جامعه دانشگاهی به عنوان قشر فرهیخته در کشور، روشنگری و هدایت سایر اقشار جامعه در زمان انتخابات است تا آحاد جامعه بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

زمانی: وظیفۀ دانشگاهیان در انتخابات هدایت مردم برای انتخاب اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، خلیل الله زمانی ظهر امروز در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، در انتظار فرصتی هستند که مردم از نظام اسلامی حمایت نکنند.

تکلیف همه دانشگاهیان شرکت در انتخابات است

وی ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات موجب ایجاد انگیزه در دشمنان ایران برای ضربه زدن به ملت و کشور می‎شود و حضور در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان اسلام خواهد شد.

مدیر حراست دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان بیان کرد: با توجه به اهمیت نقش رئیس جمهور در هدایت جامعه، همانطوری که بزرگان هم تاکید دارند، تکلیف همه دانشگاهیان شرکت در انتخابات است و حتی زمینه شرکت دیگران نیز در انتخابات باید توسط قشر فرهنگی و دانشگاهی فراهم بشود.

وی خاطر نشان کرد : قیام 15 خرداد 42 منشا ظهور انقلاب اسلامی ایران و پیروزی مردم علیه رژیم ستمشاهی طاغوت در سال 1357 بود و در واقع قیام 15 خرداد زمینه ساز سقوط رژیم فاسد شاهنشاهی در ایران بود و نتیجه آن قیام، استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به همت امام راحل (ره ) را فراهم کرد.

شرکت در انتخابات وظیفۀ شرعی همۀ آحاد ملت است

مدیر امور مالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و مسئول پایگاه بسیج کارکنان و اساتید دانشگاه نیز درباره انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفۀ شرعی همۀ آحاد ملت است زیرا موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی و با توجه به بیداری اسلامی حضور در انتخابات این حرکت را دارای استحکام بیشتری خواهد کرد.

سید غلامرضا موسوی افزود: علاوه بر شرکت در انتخابات، حضور آگاهانه و انتخاب فرد اصلح مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری تبیین کرده‎اند باید در انتخابات 24 خرداد 92 در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: پیام حضور در انتخابات این است که قطار انقلاب با همان قدرت و استحکام در حال حرکت است و تحریم ها نتوانسته است این حرکت را متوقف کند.

موسوی اذعان کرد: قیام 15 خرداد جرقه حرکت مردم علیه استبداد و دیکتاتوری نظام طاغوت بود و امروز به حمدالله همان حرکت با نیم قرن سابقه، زمینه ساز بیداری کشورهای اسلامی شده است.

انتهای پیام/83004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول