اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه هرمزگان:

دشمن منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان هرمزگان گفت: دشمن در حال حاضر با تمام فشارهایی که به کشورمان وارد کرده، منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات است و می‌خواهد با این فشارها مردم ما را از حضور در انتخابات ناامید کند.

دشمن منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، محمد زارع مهرانی صبح امروز در نشست روشنگری حلقه‌های صالحین بسیج کارمندی سپاه حاجی‌آباد اظهار داشت: امروز دشمن در مقابل ما صف آرایی کرده و این مسئله تازگی ندارد و از زمان انقلاب تاکنون وضعیت ما همین‌طور بوده، بعد از پیروزی انقلاب نیز دشمن با توطئه‌های داخلی و ترور دانشمندان، تهاجم‌های فرهنگی بهترین جوانان را از ما گرفت.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هیچگاه ساکت ننشستند و برای براندازی این نظام تمام توان خود را به کار برده از جنگ نرم گرفته تا تحریم اقتصادی، در زمینه فرهنگی در دل دانشگاه‌های ما نفوذ کردند تا اینکه در سال 88 هر چه داشتند به صحنه آوردند که نتیجه بگیرند، ولی مردم ما با یاری خداوند 9 دی ماه یک بار دیگر حماسه آفریدند.

مهرانی در ادامه بیان داشت: دشمنان به گمان خود می‌توانند با تحریم اقتصادی مردم ما را از پای درآورند، اما خود به عینه دیده‌اند که این خیالی بیش نبوده و مردم ایران محکم‌تر از همیشه بر سر مواضعشان ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه استان هرمزگان ادامه داد: دشمنان چشم به انتخابات ما دوخته‌اند و می‌خواهند هر طور شده حضور مردم را کم رنگ کنند، ولی ملت هوشیار ایران یک بار دیگر با حضور خود آنها را نا امید می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن در حال حاضر با تمام فشارهایی که به کشورمان وارد کرده است، منتظر واکنش مردم در زمینه انتخابات بوده و می‌خواهد با این فشارها مردم ما را از حضور در انتخابات ناامید کند.

این مسئول با بیان اینکه برای شکست دشمن دو راه وجود دارد، وارد جنگ شدن با دشمن که هزینه‌بر خواهد بود و راه دوم حضور در انتخابات افزود: هر رای ما تیری است که به طرف دشمن پرتاب می‌شود و با حضور خود به جهان استکبار خواهیم فهماند که ما همیشه تحت هر شرایطی پیرو ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستیم.

زارع مهرانی اظهار داشت: ما باید با انتخاب صحیح و یک فرد اصلح که مطیع سخن رهبری باشد، کشور را در مقابل تهدیدات دشمنان واکسینه کنیم و هیچگاه به شعارهای توخالی بعضی از کاندیداها گوش ندهیم و با بینش و آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب نماییم.

وی در پایان بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تاکید کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات شوراهای شهر نیز مهم است، شورای شهر باید دو شاخصه داشته باشد یعنی متعهد و متخصص باشد.

انتهای پیام/88002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول