اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری فارس خبر داد

تلاش بیش از 90 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات در فارس

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در حدود 90 هزار نیرو در سطح این استان در برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش می‌کنند.

تلاش بیش از 90 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در نشستی با حضور رئیسان ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس، گفت: اکنون در وضعیت خاصی به سر می‌بریم و باید توجه داشت که فارس از جمله استان‌هایی است که ضدانقلاب بر روی آن توجه ویژه دارد.

وی افزود: در زمان ثبت‌نام کاندیدا‌ها و تا پیش از اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها، ضدانقلاب خارج از کشور، برنامه‌سازی‌هایی به مراتب بیشتر از سال 88 را آغاز کرده بود که نشان از توجه بسیار آن‌ها به بحث انتخابات دارد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس  با بیان اینکه در حدود 90 هزار نیرو در سطح این استان در برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: از ماه‌های پیش، برای ایجاد حماسه در خردادماه جاری، دست‌اندرکاران انتخابات تلاش‌های شبانه‌روزی داشتند و باید توجه داشت که همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، موقعیت ویژه‌ای را برای کشور و استان فارس رقم زده است. 

وی ادامه داد: فارس، بزرگترین استان کشور و با بیشترین تعداد نقطه شهری به شمار می‌رود که کار برگزاری و ایجاد امنیت انتخابات در آن بسیار مهم است.

صادقی که در جمع رئیسان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در این استان سخن می‌گفت، افزود: ما با اقداماتی که از مدتی قبل داشته‌ایم، پیش‌بینی برگزاری انتخابات در فضایی آرام را داریم که لازمه این امر، همکاری ستادهای انتخاباتی با دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: حساسیت و اهمیت توجه به انتخابات در این استان بسیار است و امید برگزاری انتخاباتی پرشور را داریم.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس همچنین خاطرنشان کرد: استان فارس یکی از بیشترین تعداد قومیت‌ها را دارد که نباید در جریان تبلیغات، قومی بر اقوام دیگر برجسته‌تر دانسته شود و لازم است که رئیسان ستادهای انتخاباتی این نکته را به نامزدهای انتخابات که در این استان حضور می‌یابند گوشزد کرده تا مشکلی در این بحث وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/2448/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول