اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

سپاه در مقابل تهدیدات علیه نظام وارد عمل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه با آمادگی کامل در مقابل تهدیدات علیه نظام وارد عمل می‌شود.

سپاه در مقابل تهدیدات علیه نظام وارد عمل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اساسی در اقتصاد مقاومتی بحث فضای سالم است، اظهار کرد: باید همه مردم و مسئولان در راستای فرمایشات رهبری از فساد اقتصادی جلوگیری کنند.

وی یکی از اولویت‌ها در اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: فساد در همه جا ممکن است و فساد اقتصادی حوزه فردی تا حوزه ساختاری و اداری را هم شامل می‌شود که باید جلوگیری شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سپاه در حالت‌های عادی به مسائل ورود پیدا نمی‌کند، افزود: سپاه وقتی که تهدید‌ها علیه نظام است و نظام اسلامی را هدف قرار داده، وارد می‌شود.

نظری با بیان اینکه در معرض قوی هجمه اقتصادی دشمن قرار داریم، گفت: بحث تحریم‌ها و مباحث دیگر که توسط دشمنان طراحی می‌شود برای ایران اسلامی هیچ ارزشی ندارد.

وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنند و باید مراقبت‌ها در این بخش بیشتر شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: رصد کردن و تذکر به مسئولان مربوطه در بخش اقتصادی، تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی و در پایان پیگیری مطالبات مردمی از سه رکن مهمی است که سپاه در بحث اقتصادی دنبال می‌کند.

نظری با بیان اینکه در کارهای اداری هم فساد به وجود می‌آید، گفت: باید همه مردم با هوشیاری و بصیرت و مسئولان با برنامه‌ریزی درست در راستای فرمایش رهبری گام بردارند.

*برگزاری رزمایش عملیات والفجر 2 در خراسان جنوبی

وی از برگزاری رزمایش عملیات والفجر 2 در خراسان جنوبی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: با توجه به تجربه سپاه در برگزاری عملیات مسلم‌بن عقیل و محرم در بیرجند، در این رزمایش به گونه‌‌ای برنامه‌ریزی شده که حداکثر حضور مردمی در این رزمایش پیش‌بینی شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تقویت روحیه ایثارگری و شجاعت در بین مردم را بسیار مهم دانست و گفت: حضور در این رزمایش فرصتی است تا جوانان با دوران دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند.

نظری تصریح کرد: در این رزمایش، نمایشگاهی در مورد سوژه‌های موضوعی دفاع مقدس به صورت حجم‌سازی و ماکت‌سازی برپا می‌شود.

وی محور برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی را فرهنگی، ورزشی، سازندگی و عمرانی دانست و تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید با برگزاری برنامه‌های فرهنگی به نسل جدید انقلاب اطلاع‌رسانی کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اعتراض جامعه بشری به وضعیت موجود جهان و موج بیداری‌های اسلامی در کشورهای اسلامی را در تاریخ کشور بسیار حساس دانست و گفت: در این شرایط باید فرهنگ مقاومت در فرصت‌های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس در بین مردم فرهنگ‌سازی و تبیین شود.

نظری تصریح کرد: توهین به مقدسات اسلامی از شاخص‌ترین حوادث جهانی است که با توجه به این توهین‌ها امروز جامعه اسلامی در تمام کشورها در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه ایران هم‌اکنون در دوران تاریخی و حساسی به سر می‌برد، افزود: رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید نشر، گسترش و بسط فرهنگ مقاومت باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اجرایی شدن شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را از عوامل موفقیت در توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: در این راستا طی هفته دفاع مقدس همایش تولید ملی با محوریت تولیدات و محصولات کشاورزی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول