اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

12 پروژه بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر از افتتاح 12 پروژه بسیج سازندگی در این ایام خجسته خبر داد.

12 پروژه بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و اعزام کاروان راهیان‌نور برگزار شد، با اشاره به خاص بودن شرایط دهه ‌فجر امسال اظهار داشت: همه مردم انقلاب عظیم اسلامی را با نام امام راحل می‌شناسند و بدیهی است که وقتی نامی از انقلاب می‌آید نام امام و شهدای انقلاب اسلامی نیز به ذهن می‌رسد.

وی افزود: دهه فجر نیز با بازگشت این شخصیت استثنایی در طول تاریخ که بعد از پیامبران و ائمه از بزرگی خاصی برخوردار است، آغاز می‌شود.

*آغاز برنامه‌های دهه فجر در میدان امام بیرجند

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: برنامه‌های دهه مبارک فجر با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) در12 بهمن سال‌جاری در میدان امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند که با حضور مسئولان همراه خواهد بود آغاز می‌شود.

نظری با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح سپاه استان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، جشنواره‌های هنری و مسابقات مختلف، جلسات بصیرت‌افزایی در سطوح مختلف، افتتاح 12 پروژه‌ بسیج سازندگی و برگزاری نمایشگاه پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های سپاه انصار الرضا(ع) در سطح استان است.

وی جشنواره فرهنگی هنری عشایر، اختتامیه جشنواره شعر بسیج هنرمندان و جلسات بصیرتی در سطح 600 پایگاه بسیج را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر برشمرد.

*انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به حساس بودن دهه فجر امسال تاکید کرد: بعد از گذشت 32 سال از عمر انقلاب اسلامی و با وجود همه دشمنی‌ها، این نظام در اوج اقتدار قرار دارد و طبیعتا دشمنی‌ها هم به بالاترین حد خود رسیده است و اینک ما نظاره‌گر برخورد نظام اسلامی مقتدر و نظام کفر مضمحل در سطح جهان هستیم.

نظری افزود: در این شرایط باید بار دیگر با تأسی به دوره ایجاد انقلاب اسلامی و یاد‌آوری آن خاطرات، استکبارستیزی خود را به مستکبران جهانی نشان دهیم.

وی با اشاره به بیداری مسلمانان در کشورهای عربی گفت: به طور قطع و یقین منشأ این بیداری‌ها انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره)است، پس باید ما اوج طرفداری خود از این حرکات استکبارستیزانه را به نمایش بگذاریم.

*رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال استکبارستیزی است

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به پیشرفت‌های سریع نظامی، پزشکی و استراتژیک نظام اسلامی طی 32 سال اخیر گفت: ما هم باید به کمک این جریان پیشرفت شتافته و این پیشرفت‌ها را با سرعت و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

نظری ادامه داد: بنابراین رویکرد برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان استکبارستیزی، حمایت از بیداری اسلامی، انرژی‌زایی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت‌ها و بصیرت‌افزایی (با توجه به حرکات دشمن بر علیه نظام) خواهد بود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول