اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی:

ایران در زمینه ابزار برای مهار جنگ نرم هیچ کمبودی ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایران در زمینه ابزار و امکانات برای مهارکردن جنگ نرم هیچ کمبودی ندارد.

ایران در زمینه ابزار برای مهار جنگ نرم هیچ کمبودی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: باید در زمینه مهار و خنثی‌سازی جنگ نرم در کشور سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگی بسیار تاثیرگذار است، افزود: دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی جنگ نرم را برنامه‌ریزی  کرده است.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در جنگ نرم برخلاف جنگ سخت، به پول، اعتبار، امکانات و ابزار نیازی نیست و ایران در زمینه ابزار و امکانات برای مهارکردن جنگ نرم هیچ کمبودی ندارد.

نظری ادامه داد: برای حفظ ارزش‌ها و پیشگیری از توسعه منکرات و احیای امر به معروف و نهی از منکر باید زمینه و بسترهای لازم برای آمران به معروف و ناهیان از منکر فراهم شود.

وی تاکید کرد: در این زمینه باید دستگاه‌های اجرایی و مسئولان اعتبار لازم را هزینه کرده و حمایت همه جانبه داشته باشند.

* ایجاد عزم بین مسئولان عاملی موثر در احیای امر به معروف است

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی، ایجاد عزم و اراده بین مسئولان، راه‌اندازی و انجام بخش تشکل‌های درون ستادی و تعیین خط و مشی مشخص را از عوامل موثر در احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

نظری با اشاره به اینکه برای تحقق این امر باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه استفاده شود، افزود: در این راستا باید در محیط‌های بازار، دانشگاه، مدارس، ادارت و محلات بسترسازی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه بسترهای فرهنگی در جامعه باید فراهم شود، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های جزئی از جمله تعطیل کردن کلاس در زمان نماز و قرائت اذان در مدارس و ادارات می‌توان این فرهنگ‌سازی را انجام داد.

*بهره‌برداری از 60 پروژه در هفته بسیج

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی همچنین از بهره‌برداری از 60 پروژه در هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار 8 میلیارد تومان آماده‌سازی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول