اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

بهره‌مندی 15 هزار دانشجو از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: بیش از 15 هزار دانشجو از برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی، دینی، قرآنی، علمی، هنری و آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 15 هزار دانشجو از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته دانشجویان زیادی در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... این نهاد شرکت کردند به طوری که در طول سال جاری نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی زیادی برای رشد فکری، سجایای اخلاقی و تربیت اسلامی جوانان تدارک دیده شده است که امیدوار هستیم از این برنامه‌ها استقبال خوبی به عمل آید.

وی تصریح کرد: 96 عنوان رویداد و برنامه فرهنگی، تخصصی، آموزشی در هشت سرفصل، فرهنگ دینی و معارف قرآنی، امام و انقلاب اسلامی، رشد و شکوفایی آفرینش‌ها و تولیدات علمی و فرهنگی دانشجویان، معرفی و شناخت مواریث و فرهنگ ایران اسلامی، تعمیق اندیشه و آگاهی اجتماعی فرهنگی و سیاسی دانشجویان، مطالعات و بررسی‌های فرهنگی و طرح ویژه سال در این معاونت طراحی شد و در سطح ملی و استانی دانشگاه‌های آذربایجان غربی به مرحله اجرا رسید.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی و دینی اجرا شده است تعداد بهره‌مندان از برنامه‌های حوزه فرهنگ دینی و معارف قرآنی را 4 هزار و 480 نفر عنوان کرد و افزود: در این حوزه در مجموع 15 برنامه با محوریت مسائل شاخص فرهنگی و قرآنی با هدف نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی برای دانشجویان برگزار شد که جشنواره دانشجویی پیامبر مهربانی‌ها، میزگرد رازهای نماز و تاثیر آن در زندگی، سمینار مفهوم شناسی انسان قرآنی در حقوق بین‌الملل انسانی، مسابقه دانشجویی آئینه معنویت در امتحانات، مسابقه پیامکی خون‌واژه عشق، مسابقه شعر دانشجویی قتیل‌العبرات، مسابقه وبلاگ و مقاله‌نویسی عطشان معرفت و جشنواره ملی مطالعات قرآنی عناوین مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده را شامل می‌شود.

رستم‌زاده به برگزاری بیش از 13 عنوان برنامه تخصصی فرهنگی در قالب سمینار و همایش اشاره کرد و افزود: بیش از 3 هزار و 700 نفر از دانشجویان و اساتید از این برنامه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: دو همایش تخصصی، علمی و کاربردی ملی در سطح دانشگاه‌های کشور طی سال گذشته طراحی و اجرا شد که جشنواره ملی ایده‌های کارآفرینی و فرصت‌های جدید کسب و کار با محوریت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تحت عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچنین همایش ملی حقوق بین‌الملل در آئینه علوم روز با رویکرد تخصصی به مسائل حقوقی بین رشته‌ای با محور ویژه واژگان حقوق بین‌الملل در تلألؤ قرآن و اسلام در سطح کشور برگزار شد.

رستم‌زاده با بیان اینکه طبق بررسی‌ها و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور بر اساس 17 شاخص و متد احصا شده از سوی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه فرهنگی کشور معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به عنوان معاونت برتر معرفی و مقام معاونت فرهنگی نخست را در کشور کسب کرد، افزود: این موفقیت در سایه تلاش جوانان جهادگر و تلاشگران این مجموعه انقلابی تحقق یافته است.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول