اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های فرهنگی اعتکاف زنجان دارای محتوای غنی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای مراسم معنوی اعتکاف در استان باید از نظر محتوایی غنی باشد.

برنامه‌های فرهنگی اعتکاف زنجان دارای محتوای غنی باشد

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حدود 85 درصد از شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته استان زنجان جوانان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف استان زنجان زن بوده‌اند، خاطرنشان کرد: استقبال جوانان از این مراسم به منظور مقابله با فرهنگ‌های غلط غربی از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای مراسم معنوی اعتکاف و این سنت حسنه از نظر محتوایی غنی باشد، تصریح کرد: فرصت دادن به معتکفان برای خودسازی نیز باید مورد توجه برنامه‌ریزان باشد.

وی به حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی در جمع معتکفان استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: معتکفان بهره‌های لازم را از این ایام و شخصیت‌ها می‌برند.

دشتکی با بیان اینکه برگزاری حلقه‌های معرفت و جلسات پرسش و پاسخ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مراسم اعتکاف است، ادامه داد: احکام شرعی و قرآن نیز در این مراسم معنوی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جمع‎خوانی و قرائت قرآن کریم و دعا از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در مراسم اعتکاف سال‎جاری استان زنجان به شمار می‌رود، گفت: رویکرد بیشتر برنامه‌های فرهنگی قرآن است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول