اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دبیر هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های همایش کانون‌های فرهنگی مساجد در یاسوج تشریح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های همایش مسئولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی کشور گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان آمادگی کامل برای برگزاری این همایش بزرگ کشوری را دارد.

برنامه‌های همایش کانون‌های فرهنگی مساجد در یاسوج تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت‌های کسب شده دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان اشاره کرد و گفت: این نهاد فرهنگی و مذهبی با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موفقیت‌های چشمگیری در چند سال اخیر کسب کرده است.

وی نقش جوانان عضو کانون‌های مساجد در استمرار نظام را مؤثر دانست و گفت: با توجه به چشم‌انداز تعریف شده کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توان گفت که جوانان نقش بسیار مؤثری در استمرار نظام دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری نشست مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه هر سال نشست سالانه یا فصلی مسئولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با دبیر ستاد و معاونان برگزار می‌شود امسال کهگیلویه و بویراحمد میزبانی افراد را برعهده دارد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: بعد از طرح پیشنهاد از سوی دبیر ستاد عالی مساجد کشور رسماً میزبانی این همایش به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.

دبیر هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به تأثیر برگزاری این همایش در استان اشاره کرد و گفت: در این سمینار ظرفیت‌ها و توانمندی فرهنگی و هنری استان به نمایش گذاشته می‌شود و باید ظرفیت استان‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته شود تا بتوان ظرفیت استان را افزایش داد.

کمالوندی عمده برنامه‌های این همایش را تجدید میثاق مسئولان دبیرخانه استان‌ها با شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و حضور در گلزار شهدای یاسوج، بازدید از سه کانون فرهنگی و هنری از جمله مسجد امام علی (ع)، شهرک امام حسین (ع)، مسجد قبای دولت‌آباد و مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج)، حضور در امامزاده قاسم (ع) و قرائت فاتحه بر مزار نماینده فقید ولی‌فقیه عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسئولان دبیرخانه‌ها در اولین روز حضور خود در شهر یاسوج ضمن بازدید از کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور در نماز مغرب و عشاء مسجد قبا شرکت خواهند کرد.

افتتاح ساختمان جدید دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

کمالوندی ادامه داد: در دومین روز از این همایش مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی مساجد با استاندار این استان دیدار و ساختمان جدید دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز افتتاح خواهد شد.

وی حضور استاندار در نشست تخصصی مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور را از برنامه‌های روز دوم همایش عنوان کرد و گفت: نشست تخصصی مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با نماینده جدید ولی‌فقیه و ارائه گزارش دبیر ستاد عالی مساجد و همچنین استفاده از بیانات نماینده ولی‌فقیه در استان از دیگر برنامه‌های این روز است.

دبیر هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 29 اردیبهشت گردهمایی و نشست تخصصی مسئولان دبیرخانه کانون‌های مساجد کشور به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری این همایش بر فعالیت فرهنگی مساجد استان، گفت: گردهمایی مدیران و مسئولان ستادی و استانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از 27 تا 29 اردیبهشت‌ماه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول