اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل:

برگزاری 18 عنوان دوره آموزشی توسط جهاد دانشگاهی / بهره‌مندی 664 کارمند از آموزش‌های مهارتی

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل از برگزاری 18 عنوان دوره آموزشی برای کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان خبر داد.

برگزاری 18 عنوان دوره آموزشی توسط جهاد دانشگاهی / بهره‌مندی 664 کارمند از آموزش‌های مهارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلیم پناهی صبح امروز در نشست با جمعی از دست‌اندرکاران برنامه‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: 664 نفر از کارکنان دولت شاغل در ادارات و نهادهای مختلف استان اردبیل از آموزش‌های این نهاد در سال 91 بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد فراگیر با معرفی رسمی دستگاه‌های دولتی استان بر اساس دوره‌های تدوین شده در کلاس‌های آموزشی مرکز شماره دو این نهاد شرکت کردند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان، آموزش‌های لازم در 18 عنوان دوره ارائه شده است، یادآور شد: 21 دستگاه و اداره دولتی به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان خود در این آموزش‌ها شرکت داشتند که گواهینامه معتبر برای افرادی ‌که در آزمون پایان دوره نمره حد نصاب را کسب کرده‌اند صادر شده و کار صدور گواهینامه همچنان ادامه دارد.

پناهی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان از آمادگی لازم برای اجرای دوره‌های آموزشی در کلیه شهرستان‌های استان برخوردار بوده و می‌تواند در محل سازمان‌ها و ادارات نیز این آموزش‌ها را انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: برای دوره‌های مدنظر اساتید مجرب و صاحب دانش در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند نسبت به تدریس سرفصل‌های تعیین شده اقدام مناسب را به عمل آورند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل بیان داشت: در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی می‌توانیم کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز ادارات را نیز اجرا کنیم.

پناهی افزود: در دوره آموزشی همت مضاعف، کار مضاعف 131 نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و بازرسی استان شرکت کردند که از حیث تعداد فراگیر بیشترین شرکت‌کننده را داشت.

وی عنوان کرد: بهداشت عمومی در محیط کار، عکاسی و فیلمبرداری در روابط عمومی، حقوق و دستمزد، پدافند غیر عامل، آیین نگارش و مکاتبات اداری و ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد از جمله دوره‌هایی بودند که مورد توجه شرکت‌کنندگان بود و می‌تواند در ارتقای سطح دانش آنان به منظور خدمت‌رسانی بهتر سهیم باشد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اردبیل کارگاه آموزشی مصالح نوین ساختمانی، اتوکد، کارآفرینی، مهارت‌های هفتگانه کاربری کامپیوتر، ارتباطات سازمانی، آشنایی با شیوه تنظیم پیشنهاد پژوهش، کارگاه آموزشی استاندارد‌سازی مهد کودک و تجهیزات بازی و مکالمه زبان شهرداری را از دیگر دوره‌های اجرا شده در این زمینه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پناهی در پایان سخنان خود ابراز داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه حضوری و یا مکاتبه رسمی نسبت به این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/62005/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول