اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه‎های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشجویی صورت گرفت

امضای تفاهمنامه جهاد دانشگاهی خراسان‌رضوی با دانشگاه آزاد مشهد

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد، از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، به منظور گسترش همکاری‎های علمی و پژوهشی خبر داد.

امضای تفاهمنامه جهاد دانشگاهی خراسان‌رضوی با دانشگاه آزاد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلال‎الدین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: هدف از انعقاد این تفاهم‎نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی در زمینه‎های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی دانشجویی است.

وی با اشاره به موضوعات این تفاهمنامه به استفاده متقابل از امکانات تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی به منظور تقویت، رشد و توسعه بنیه علمی، پژوهشی و آموزشی و فرهنگی دانشجویان و اعضای هیئت علمی، حمایت از تحقیقات کاربردی برای توسعه ارتباط دانشگاه‎ها و مراکز تحقیقاتی با صنایع به منظور انجام طرح‎های تحقیقاتی براساس پروژه‎های تعریف شده مشترک و ایجاد همکاری و ارتباط بین متخصصان و اساتید دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

صادقی افزود: فراهم کردن زمینه اجرایی برای تامین فضای آموزشی، انتشاراتی، وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و آموزشی مورد نیاز دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی، همچنین برگزاری نشست‌‎های علمی مشترک و ایجاد حسن ارتباطات بین دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی در زمینه علمی، تحقیقاتی و صنعتی از دیگر موضوعات این تفاهم‎نامه است.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد، مدت اعتبار این تفاهم‌‎نامه را پنج سال اعلام کرد.

وی با اشاره به  تعهدات جهاد دانشگاهی گفت: همکاری، مشارکت و حمایت در انجام پروژه‎های تحقیقاتی دوره‎‏های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از طریق پژوهشکده‎های زیر پوشش، فراهم کردن امکان بازدید و استفاده اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد از تجهیزات از تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم‌نامه است.

صادقی یادآور شد: همچنین ‌امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی پژوهشکده‎ها و مراکز تحقیقاتی وابسته به جهاد دانشگاهی، کمک به تجهیز کتابخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیر پوشش دانشگاه آزاد از طریق در اختیار قرار دادن یک نسخه از کتب چاپی انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد، فراهم کردن تسهیلات لازم جهت تامین کتب مورد نیاز فروشگاه‎های کتاب زیر پوشش دانشگاه آزاد از دیگر اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: ایجاد فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی در دانشگاه آزاد و راه‎اندازی دفاتر سازمان دانشجویان در کنار سایر تشکل‎‏های دانشجویی نیز در این تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده است.

صادقی گفت: از تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهمنامه، همکاری در ارتباط با تالیف کتب و نشریات علمی و فرهنگی مورد نیاز جهاد دانشگاهی، کمک در زمینه برگزاری دوره‎های علمی و آموزشی کوتاه‎مدت و مقاطع دانشگاهی برای تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز جامعه، امکان بازدید از آزمایشگاه‎ها و واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد برای ایجاد زمینه‎های همکاری مشترک است.

این مسئول اذعان داشت: همچنین انعکاس پروژه‎ها و موضوعات تحقیقاتی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی به پژوهشکده‎های وابسته به جهاد دانشگاهی، همکاری در اجرای پروژه‎های تحقیقاتی و عضویت جهاد دانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد از دیگر تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/70006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول