اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان:

سبک زندگی از برنامه‏های محوری دستگاه‏های فرهنگی باشد

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: سبک زندگی از برنامه‏های محوری دستگاه‏های فرهنگی باشد.

سبک زندگی از برنامه‏های محوری دستگاه‏های فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: کمیته تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در راستای اولویت‏های فرهنگی کشور گام بردارد.

وی به تشکیل این کارگروه مشترک بانوان اشاره کرد و افزود: کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان به طور مشترک با شهرستان زنجان تشکیل می‏شود.

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه در این کارگروه هفت کمیته تشکیل شده است، یادآور شد: این کمیته‏ها در ابعاد مختلف مسائل اجتماعی و فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

وی با تاکید بر اثرگذاری برنامه‏های فرهنگی در شهرستان و استان زنجان، اظهار داشت: برنامه‏های پیشنهادی در کارگروه باید دارای اثرگذاری لازم باشد.

کاظمی با بیان اینکه موضوعات فرهنگی باید دارای اثرگذاری فرهنگی باشند، خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی باید خروجی و نتیجه‏ای فرهنگی داشته باشد.

سرپرست فرمانداری زنجان مخاطب‌شناسی و تعیین جامعه هدف در برنامه‏های فرهنگی را یادآور شد و گفت: در برنامه‏های فرهنگی که از سوی دستگاه‏های اجرایی ارائه می‏شود به موضوع مخاطبان هدف توجه شود.

* جامعه هدف در برنامه‏های فرهنگی تعیین شود

وی تعیین جامعه هدف در برنامه‏ها را خواستار شد و ادامه داد: ارائه طرح‏ها و برنامه‏ها در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی بدون در نظر گرفتن جامعه هدف ارائه نشود.

کاظمی شناسایی نقاط ضعف برنامه‌های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در سال‌جاری باید نسبت به شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت اقدام شود.

سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه تلاش‏های زیادی در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان صورت گرفته است، افزود: بسیاری از آمار نشان از تلاش مناسب دستگاه‏های اجرایی استان است.

وی به برخی کاستی‏ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی استان اشاره کرد و یادآور شد: برخی از آمار ارائه شده در حوزه اجتماعی و فرهنگی برازنده مردم استان زنجان نیست.

* نسبت به شناسایی نقاط آلوده در شهر زنجان اقدام شود

کاظمی به مشکل اعتیاد در شهرستان و استان زنجان اشاره کرد و گفت: اعضای کارگروه فرهنگی در استان باید نسبت به شناسایی نقاط آلوده در شهر زنجان اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری زنجان هماهنگی و تعامل دستگاه‏های اجرایی را خواستار شد و اظهار داشت: بدون تعامل دستگاه‏ها نمی‏توان اقدام مثبتی در حوزه فرهنگ استان داشت.

وی ظرفیت‏های فرهنگی و اجتماعی استان زنجان را بالا عنوان کرد و یادآور شد: با کمی تلاش در حوزه فرهنگ می‏توانیم استانی الگو در کشور باشیم.

کاظمی با تاکید بر هدف‏گذاری مناسب در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم باید کاهش آسیب‏های اجتماعی در استان باشد.

سرپرست فرمانداری زنجان آسیب‌های اجتماعی در استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اعضای کارگروه باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول