اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت خبر داد

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی در هفته معلم در دهدشت

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: در هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی ویژه فرهنگیان در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی در هفته معلم در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، چندین سال است بهانه مقدس شهادت معلمی بزرگ و فرزانه، استاد شهید مطهری، دستمایه قدردانی و تجلیل از معلم شده است؛ معلمی که انسان‌ساز و فرداپرداز است و تکریم و تعظیم او، تکریم و تعظیم علم است. معلم، معمار قلب‌هاست و بذر نور در دلها می‌افشاند.

قدردانی و تجلیل از معلم، قدردانی از باغبانی است که هر صبح، سبدی از صمیمیت با خود به کلاس می‌برد و با انگشتان مهربان خویش، بر شاخه قلب‌ها فردا را پیوند می‌زند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه، با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت شهدای فرهنگی شهرستان، نقش و جایگاه معلمان را در رساندن افراد به مراتبی از حیات طیبه که مقصد اصلی سند تحول بنیادین است، انکارناپذیر دانست.

فریدون فاطمی‌زاده از معلمان به‌عنوان مشعل هدایت انسان‌ها یاد کرد و گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی ویژه فرهنگیان در دهدشت برگزار خواهد شد.

وی، برپایی همایش پیاده‌روی با حضور فرهنگیان را یکی از برنامه‌های هفته معلم دانست و تصریح کرد: این همایش در روز جمعه از استادیوم ورزشی به سمت تپه نورالشهدا برگزار خواهد شد.

وی، شرکت معلمان نمونه شهرستان در همایش تجلیل از معلمان برگزیده را یادآور شد و گفت: این همایش در روز یکشنبه در مرکز استان برگزار می‌شود.

فاطمی‌زاده، تجدید میثاق با شهدای گمنام و نیز شهدای فرهنگی شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته جاری خواند و اذعان داشت: فرهنگیان با حضور در گلزار شهدای گمنام زیارت پرفیض عاشورا را زمزمه خواهند کرد.

اجرای صبحگاه مشترک فرهنگیان با دلاورمردان سپاه پاسداران نیز در برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم در دهدشت جای دارد.

فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه یکی از معلمان شهرستان به عنوان معلم نمونه کشوری شناخته شده است، گفت: همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان، روز چهارشنبه در سالن دانشگاه پیام‌نور دهدشت برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی گفت: این مسابقات را می‌توان بزرگترین رخداد فرهنگی استان و بزرگترین منابع تربیتی برای آموزش و پرورش به حساب آورد.

فاطمی‌زاده با یادآوری برنامه‌های اجرا شده در این دوره از مسابقات اذعان داشت: بیش از هزار و 400 دانش‌آموز در 10 رشته و شش پایه تحصیلی در دو نوبت به رقابت پرداختند.

وی، شرکت دانش‌آموزان قرآنی در نماز جماعت در مساجد شهر دهدشت، بازدید از بافت قدیمی دهدشت و ارائه اطلاعات پیشینه آثار باستانی به آنان، حضور دسته‌جمعی دختران در نماز جمعه، برپایی همایش پیاده‌روی و تجدید میثاق با شهدای گمنام را از جمله فوق‌برنامه‌های اجرا شده در طول برگزاری مسابقات ذکر کرد.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول