اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی:

اجازه ندهیم دشمن با تبلیغات مسموم مسیر ما را منحرف کند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: اجازه ندهیم دشمن با تبلیغات مسموم و تحریم‌ها ما را از مسیر اصلی خودمان منحرف کند.

اجازه ندهیم دشمن با تبلیغات مسموم مسیر ما را منحرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، میرسیاوش اسبقی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست فرماندار خوی و با حضور دبیر کمیته برنامه‌ریزی اداره‌کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی یکی از کمیته‌های مهم شهرستان خوی به شمار می‌رود که حضور تمام اعضای این کمیته در جلسات ضروری است.

وی، تبادل نظر در مورد تخصیص اعتبار و بودجه برای هرچه بهتر اجرا شدن برنامه‌های اجرایی را از جمله موارد مهمی عنوان کرد که در این جلسات به آن‌ها پرداخته می‌شود و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ضروری است، مدیران دستگاه‌های اجرایی هنگام حضور در این جلسات تمام درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در قالب طرح ارائه دهند.

اسبقی با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی به ویژه در سال جاری، تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، لزوم توجه به موضوع اقتصاد و سیاست بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن با اعمال تحریم‌ها، سعی دارد، فشار اقتصادی بر ملت ایران وارد آورد، اما ملت ایران با کمک و لطف خداوند توانسته‌اند بر تمام این تحریم‌ها فائق آمده و تحریم‌ها را خنثی کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی، اقتصاد مقاومتی را برون‌رفت از شرایط موجود عنوان کرد و گفت: نباید بگذاریم تبلیغات مسموم و تحریم‌ها به ما ضربه وارد کرده و از مسیری که در پیش گرفته‌ایم، منحرف کند.

اسبقی ابراز کرد: میزان اعتبار تمام دستگاه اجرایی تعیین شده و امید می‌رود براساس بودجه تخصیصی، در زمان مقرر نسبت به اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/61001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول