اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود:

تحریم‏ها نتوانست ملت را از نظام جدا سازد / حنای غربی‏ها دیگر رنگی ندارد

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز تحریم‏های غرب علیه ملت ایران گفت: تحریم‏ها نتوانست ملت را از نظام جدا سازد و امروز دیگر حنای غربی‏ها رنگی ندارد.

تحریم‏ها نتوانست ملت را از نظام جدا سازد / حنای غربی‏ها دیگر رنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان ظهر امروز در نشست روشنگری که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد ابوالفضل(ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به گفتمان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و اگر هر کشوری این سه رکن را داشته باشد، پیروزی با اوست.

وی افزود: ملت ما برای به دست آوردن این سه رکن بسیار تلاش و مجاهدت کرده‌اند و شاهد این مدعا هزاران هزار شهید، جانباز و ایثارگر بوده که از قبل از انقلاب تاکنون نثار این درخت تناور شده است.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: همه ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و از آن نگهبانی و پاسداری کنیم و نگذاریم که دشمنان و کینه‌توزان آسیبی به آن برسانند.

احمدیان با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی بیان داشت: با توجه به آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی همه باید در جهت خلق این حماسه‌ها تلاش کنیم و غفلت در این مورد از کسی پذیرفته نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید همه با هم تلاش کنیم تا به قله‌های موفقیت هر چه بیشتر نزدیک و نزدیک‌تر شویم و این اقتدار و ایستادگی و شجاعت و صلابت و در یک کلام حماسه‌ای بزرگ را می‌طلبد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه استان سمنان تاکید کرد: دشمن اکنون می‌خواهد ببیند با این همه فشار و تحریم آیا باز هم ملت ما در کنار نظام خود ایستاده است یا خیر؟

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود تصریح کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی شایسته و اصلح پیروی از فرامین ولایت و نگهبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی است و این وظیفه‌ای شرعی و انقلابی است و همه باید به مسئولیت خود عمل کنیم.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول