اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران خبر داد

هزینه 73 میلیارد دلاری دشمن برای تحریم ایران

معاون سیاسی سپاه کربلای استان مازندران با اعلام اینکه در مرحله پنجم تحریم‌های دشمن قرار داریم، گفت: دشمن 73 میلیارد دلار برای تحریم‌ها علیه ایران هزینه کرده است.

هزینه 73 میلیارد دلاری دشمن برای تحریم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سیدمحمد موسوی‌نژاد صبح امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان نکا در مسجد توحید این شهرستان اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه از سه ماه گذشته و قبل از عید منتظر پیام رهبری در سال جدید بودند تا ببینند چقدر  از معادلات آنان درست از آب درآمده است.

وی افزود: رهبری با بیان طراحی دشمن و اینکه باید حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جدید برنامه کاری ما باشد، برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

موسوی‌نژاد بیان داشت: باید در این دوره از انتخابات با روشنگری کامل وارد شویم و با مطالعه درست از گذشته افراد، وارد شده و نقش روشنگری داشته باشیم.

وی یادآور شد: اینکه مشکلات معیشتی مردم در هر زمینه‌ای باید برطرف شود از دغدغه‌های امام راحل و رهبری بوده است و دشمن با تحریم‌ها در واقع در پی تغییر محاسبات انتخاباتی بوده است، البته ما در این رابطه منکر سوء مدیریت نیستم و برخی از مشکلات جامعه ما از تحریم و برخی از سوء مدیریت‌ها است.

معاون سیاسی سپاه کربلای استان مازندران با اعلام اینکه در مرحله پنجم تحریم‌های دشمن قرار داریم، گفت: دشمن 73 میلیارد دلار برای تحریم‌ها علیه ایران هزینه کرده است.

وی افزود: اکنون برخی از کاندیداها و طرفداران پرده‌ای بر گذشته‌شان کشیده‌اند تا نمایان نباشد که باید آگاهانه‌تر در این رابطه عمل کنیم.

موسوی‌نژاد ادامه داد: برخی از حرف‌های استکبار اکنون از زبان کاندیداها شنیده می‌شود که باید در این رابطه نیز محتاطانه و حسابگر وارد شده و عمل کنیم.

وی گفت: خلق حماسه سیاسی نیازمند کاری متفاوت و غیر عادی است و باید بدانیم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید با کاری حماسی متفاوت وارد شویم و با حضور حداکثری در انتخابات برنامه‌های دشمن را برملا کنیم.

این مسئول فرهنگی افزود: در انتخاب اصلح در انتخابات باید گوش به فرمان رهبری بوده و باورها و پایبندی به ارزش‌ها توسط کاندیداها مد نظر ما قرار گرفته و همان‌گونه که در انتخابات حماسی وارد شدیم در انتخابات نیز حماسی وارد شویم.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول