اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگی و هنری شرکت نفت و گاز گچساران:

سخت‌کوشان نفت گچساران در برابر تحریم‌ها حماسه‌سازی می‌کنند

رئیس شورای فرهنگی و هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: مردان سخت‌کوش این شرکت با همت و تلاش خود در عرصه‌ای که همه تحریم‌ها به سوی این مرز و بوم نشانه رفته ‌است؛ برای پیشرفت و آبادانی کشور حماسه‌سازی می‌کنند.

سخت‌کوشان نفت گچساران در برابر تحریم‌ها حماسه‌سازی می‌کنند

مسعود صالح‌کمایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و آزادسازی خرمشهر جشن بزرگی در مجموعه فرهنگی آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

وی ابراز داشت: این جشن با دعوت از کارکنان و خانواده‌های کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر و حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با همکاری امور فرهنگی نفت و گاز گچساران و هنرمندانی از صدا و سیما برگزار شد.

صالح‌کمایی خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه در این جشن می‌توان به هنرنمایی هنرمندان شاغل در امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اشاره کرد.

بهره‌گیری از توان هنرمندان بومی شرکت نفت گچساران در اجرای برنامه‌ها

رئیس شورای فرهنگی و هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه کار طراحی و نورپردازی دکور و کارگردانی این جشن توسط مسعود کشاورز از هنرمندان برجسته کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، عنوان کرد: استفاده از توان هنرمندان گچساران و شرکت نفت و گاز این شهرستان در کنار هنرمندان برجسته صدا و سیما از ویژگی‌های مهم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری این شرکت است.

صالح‌کمایی در بخش دیگری از سخنان خود همزمان شدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و آزادسازی خرمشهر را یک رویداد مهم عنوان کرد.

وی افزود: مردان غیرتمند این مرزوبوم در خرمشهر علی‌وار ذره‌ای از خاک این میهن پهناور را در اختیار دشمن قرار ندادند.

صالح‌کمایی همچنین روز ولادت حضرت علی (ع) که به روز گرامیداشت مقام مرد و روز پدر نام گرفته است را روز تجلیل از مردان و پدرانی دانست که در راستای اعتلای نام ایران در پیروی از مولای خود حضرت علی (ع) لحظه‌ای از کار و تلاش در عرصه صنعت و خانواده دریغ نکردند.

رئیس شورای فرهنگی و هنری شرکت نفت و گاز گچساران تأکید کرد: مردان سخت‌کوش شرکت نفت و گاز گچساران با همت و تلاش خود در عرصه‌ای که همه تحریم‌ها به سوی این مرز و بوم نشانه رفته‌است؛ در راستای پیشرفت و آبادانی این کشور حماسه‌سازی می‌کنند.

صالح کمایی یادآور شد: هدف از برپایی این مراسم در نفت و گاز گچساران قدردانی از تلاش‌های مردان عرصه صنعت نفت و گاز و خانواده‌های آنها همزمان با ولادت حضرت علی (ع) بود که با استقبال خوبی از سوی کارکنان و خانواده‌ها روبرو شد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول