اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر:

تجلیل از مقاله برتر «سرمایه‌گذاری در زمان تحریم» در همایش گردشگری مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همزمان با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر، از صاحب مقاله علمی «سرمایه‌گذاری در زمان تحریم» به عنوان مقاله برتر تجلیل ویژه صورت می‌گیرد.

تجلیل از مقاله برتر «سرمایه‌گذاری در زمان تحریم» در همایش گردشگری مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در کارگروه گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این مقاله برگزیده به عنوان مقاله کارآمد در میدان به حداقل رساندن آسیب‌های تحریم چاپ شده و در قالب پوستر به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی با یادآوری اینکه نخستین همایش سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر روزهای 29 و 30 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش در پارک جنگلی مشگین‌شهر و دانشگاه پیام نور در دو روز برگزار می‌شود.

عباداللهی، تعداد مقالات ارائه شده به نخستین همایش سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر را با اولویت گردشگری 106 مقاله عنوان کرد و افزود: 46 مقاله در بخش مقالات برتر از سوی هیئت داوران انتخاب شده و در روز 29 اردیبهشت در دانشگاه پیام نور خطاب به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: 12 مقاله نیز از جمله مقاله «سرمایه‌گذاری در دوران تحریم» به عنوان مقاله برتر انتخاب شده که در قالب پوستر به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ شهرستان مشگین دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است که پیش‌بینی می‌کنیم اگر به معنای واقعی همه این ظرفیت‌ها معرفی شود ما قادر خواهیم بود، بخش عظیمی از جذب سرمایه‌ها به ویژه سرمایه‌های سرگردان را به این حوزه هدایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: این شهرستان هم از نظر آب و هوایی، هم آثار تاریخی و باستانی و هم آب‌های گرم و طبیعت‌گردی دارای شاخصه‌های ممتازی است که اگر بتوان از این شاخصه‌ها استفاده کرد، سرمایه‌گذاران بیشتر برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان ترغیب می‌شوند.

عباداللهی در ادامه سخنان خود یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگر و در گذر از بحران‌های اقتصادی و تقویت مؤلفه‌های صنعت گردشگری و توریسم نیاز داریم که به یقین چنین امری بستر توسعه همه‌جانبه را فراهم می‌‌آورد.

انتهای پیام/62008/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول