اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوش:

تحریم‌ها هیچ دستاوردی برای غرب نداشته است

امام جمعه موقت شوش گفت: دشمن با فشارهای سیاسی و تحریم‌های مختلف قصد فلج کردن کشور را دارد اما با همت ملت همیشه در صحنه تاکنون به هیچ دستاوردی نرسیده است.

تحریم‌ها هیچ دستاوردی برای غرب نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: دشمن با فشارهای سیاسی و تحریم‌های مختلف قصد فلج کردن کشور را دارد اما با همت ملت همیشه در صحنه، تاکنون به هیچ دستاوردی نرسیده است.

وی در رابطه با تأثیر مثبتی که این تحریم‌ها بر کشور داشته است افزود: یکی از تأثیرات مثبت این تحریم‌ها اتحاد و همدلی همه سلایق و جناح‌های سیاسی علیه خود این کشورها بوده است.

امام جمعه موقت شوش افزود: هدف همه حیله‌های دشمن گرفتن اعتقاد مردم به اهل‌بیت و همچنین خارج کردن مردم از صحنه است که با هوشیاری مردم بار دیگر با شکست مواجه خواهد شد.

عفری خاطرنشان کرد: حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن برگ جدیدی از حضور را برای جهانیان نمایان و همه نقشه‌های و ترفندهای آنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان کشور نسبت به این مردم مقاوم مسئول هستند و باید بیش از بیش تلاش کنند تا بتوانند خدمتگذار ملت باشند در غیر این صورت به مردم و نظام خیانت کرده‌اند.

عفری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: کاندیداها باید قدرت خدمت و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌ شده داشته باشند تا بتوانند کاستی‌های موجود را رفع کنند.

امام جمعه موقت شوش تصریح کرد: در حال حاضر شهر شوش دچار مشکلات عدیده‌ای است که متأسفانه باعث عقب‌گرد و عدم پیشرفت آن شده است و این مسئولیت مردم را برای انتخاب اصلح‌ترین دو چندان می‌کند.

وی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید تمام مردم در انتخابات حضور پرشور و باشکوهی داشته باشند تا دشمنان طعم حضور مردم را بچشند و بدانند که مردم همچنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول