اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کهنوج:

دشمنان در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرو می‌آورند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کهنوج گفت: حضور گسترده در همه صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح سبب می‌شود، دشمنان در برابر عظمت اسلام، ولایت و ملت ایران بار دیگر سر تعظیم فرو آورند.

دشمنان در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرو می‌آورند

علی دستوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: فتح خرمشهر در پی عملیات بیت‌المقدس نشان داد با توکل به خدا و مقاومت در مقابل ابرقدرت‌ها می‌توان به پیروزی‌های گسترده‌ای دست یافت.

وی افزود: این وعده الهی است که مسلمانان ولو اینکه یک عده کمی باشند، وقتی مقابل دشمنان اسلام مقاومت کنند، پیروز هستند هر چند که دشمنان آنان ابرقدرت باشند.

دستوری خاطر نشان کرد: خون پاک 6 هزار شهید عملیات بیت‌المقدس ملت‌های مظلوم دنیا را بیدار و راه پیروزی را که همان مقاومت است به آنان نشان داد، لذا امروز بیداری اسلامی ریشه در ملت ما و دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کهنوج پیرامون شعار سال و فتح خرمشهر ابراز داشت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیاز به حماسه‌ای از جنس حماسه فتح خرمشهر داریم.

وی گفت: مقاومت در مقابل ناجوانمردی‌ها و کینه‌های دشمنان و حضور گسترده در همه صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش رو و انتخاب اصلح سبب می‌شود، دشمنان در برابر عظمت اسلام، ولایت و ملت ایران بار دیگر سر تعظیم فرو آورند.

دستوری اذعان داشت: با محقق شدن حماسه سیاسی در 24 خرداد حیله استکبار شکست سنگین متحمل می‌شود.

انتهای پیام/80006/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول