اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

نماینده مردم بجنورد، مانه سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس گفت: وجود مردم با بصیرت کشورمان که همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان داده‌اند بی‌گمان در 24 خرداد نیز با حضور حماسی خود دشمنان را مایوس می‌کنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی در نشست با طرفداران محمد باقر قالیباف در خراسان شمالی اظهار کرد: امیدواریم این نامزد در انتخابات پیش رو با حماسه مردم، اکثریت آرا را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه تمامی حامیان این نامزد در انتخابات باید به رسالت خود عمل کنند تصریح کرد: قالیباف نیروی مردمی و آزمون داده است و باید برای موفقیت ایشان در انتخابات تلاش شود.

ثروتی با اشاره به اوضاع حساس کشور و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی، تصریح کرد: قالیباف دارای ویژگی‌های متعددی بوده که‌ می‌تواند مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را عهده دار شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو را برشمرد و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی برای مخدوش کردن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای حضور در این انتخابات برنامه‌ریزی‌های متعددی کرده‌اند.

وی گفت: با این وجود مردم با بصیرت کشورمان که همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان داده‌اند بی‌گمان در 24 خرداد نیز با حضور حماسی خود دشمنان را مایوس می‌کنند.

به گزارش فارس، در این نشست جمع کثیری از حامیان محمد باقر قالیباف از قشرهای مختلف استان حضور داشتند.

انتهای پیام/63002/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول