اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران مطرح کرد

جانفشانی کارکنان صنعت نفت در ناکام گذاشتن دشمن بعثی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: جانفشانی کارکنان صنعت نفت در جزیره خارک در دوران دفاع مقدس، حماسه دیگری آفرید و دشمن بعثی را در نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشت.

جانفشانی کارکنان صنعت نفت در ناکام گذاشتن دشمن بعثی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید پیروز موسوی ظهر امروز در جمع بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سوم خرداد  روحیه جانفشانی، ایثار و مقاومت ملت ایران را به جهانیان شناساند، ملتی که دست خدا را بالاتر از هر قدرتی می‌بیند و پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ تاریخ خود را عنایت ویژه و اراده خالق هستی می‌داند.

وی بیان کرد: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، تجلی‌گر الطاف خداوند و نصر بزرگ الهی بود که مقاومت را به عنوان نماد سرافرازی و رمز پیروزی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

موسوی ادامه داد: این ظرفیت برجسته کافی بود تا دشمنی که در ابتدا رویای اشغال سه روزه خرمشهر را در سر می‌پروراند، تمامی معادلات، باورهای پوچ و ذهنیت‌های خود را عبث و بیهوده بیابد و چاره‌ای جز پذیرش شکست و عقب نشینی نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: در همسویی با مقاومت حماسی و غیرتمندانه مردم، جانفشانی کارکنان صنعت نفت در جزیره خارک که هدف دوم دشمن بود، حماسه دیگری آفرید و دشمن را در نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشت. موسوی گفت: این نشانه شجاعت، مقاومت و فداکاری غیرتمندانه مردانی است که با غیرت دینی و ملی خود نگذاشتند صادرات نفت به عنوان ثروت ملی حتی یک روز قطع شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: این باور و روحیه عمیق بود که در بین رزمندگان اسلام در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس حاکم شد و تصویری به یادماندنی و غرورآمیز از مقاومت و ایثار در دفاع از مرز و بوم ایران در قاب خاطره تاریخ ثبت کرد و این گونه شد که فرزندان میهن اسلامی با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود.

موسوی گفت: مجاهدت و مقاومت دلیرانه مردم و وحدت و یکپارچگی آنان با نیروهای مسلح کشور سبب افزایش و قابلیت نظام مردمی جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول