اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز راهبردی بسیج مستضعفین مطرح کرد

برنامه‏ریزی دشمن برای انتخابات از سال‌ها پیش / ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن از سال‌ها قبل برای انتخابات ریاست جمهوری در حال برنامه‏ریزی بوده‌است و تلاش زیادی برای کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد.

برنامه‏ریزی دشمن برای انتخابات از سال‌ها پیش / ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سردار علی فرهادی در گردهمایی هیئت «عاشقان ولایت» سپاه شاهرود که با همکاری تربیت و آموزش بسیج و با حضور فرماندهان و سرگروه‌های صالحین پایگاه‌ها و مربیان صالحین و شورای حوزه‌ها و کارکنان سپاه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، با اشاره به بعد سیاسی فعالیت‏های دشمن علیه ایران اظهار داشت: در بعد سیاسی می‌بینیم که دشمن از سال‌ها قبل برای انتخابات ریاست جمهوری در حال برنامه‏ریزی بوده‌است و تلاش زیادی برای کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد.

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج تاکید کرد: ایجاد فضای غبارآلود در انتخابات از موارد توطئه‌های دشمن است.

فرهادی افزود: از اختلاف‌افکنی بین نخبگان سیاسی و کارکردن روی فکر مردم گرفته تا دیگر موارد از جمله کارهایی محسوب می‏شود که دشمن در حال انجام دادن آن است.

این تحلیل‏گر مسائل سیاسی افزود: امروز ما نیاز به خلق حماسه داریم و مردم هم نشان داده‌اند که حماسه‏آفرین هستند و بیان حماسه‌های ملت دشوارتر و تقریباً غیرقابل بیان است.

فرهادی با بیان بعضی از حماسه‏آفرینی‌های ملت گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‏ترین حماسه‌ها بود؛ تمام دولت‌ها پشت شاه بودند تا امام و ملت پیروز نشوند و همه دنیا در روبه‏روی ملت و امام ایستادند؛ اما رهبری امام و پشتیبانی ملت سبب پیروزی انقلاب و سرنگونی شاه شد.

مسئول مرکز راهبردی و همفکری سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: پیروزی انقلاب در خودش حماسه‌ها دارد؛ حماسه 17 شهریور (جمعه سیاه) که در آن همه با نیت‌های صادقانه به میدان می‌آمدند و جانشان را تقدیم می‌کردند، هنوز در یادمان هست و این‏گونه بود که انقلاب پیروز شد.

فرهادی ادامه داد: ورود امام به ایران خود یک حماسه بزرگ بود؛ تشکیل نظام جمهوری اسلامی، تدوین قانون اساسی و تصویب آن، تشکیل نهادهایی مانند سپاه و بسیج همه حماسه بودند.

این پژوهشگر و محقق تصریح کرد: دفاع قهرمانانه و حماسی مردمی ایران در هشت سال دفاع مقدس و خلق حماسه‌های گوناگون در عملیات‌ مختلف مانند فتح‏المبین، والفجر8 و کربلای 5 همه حماسه‌های بزرگی هستند.

فرهادی افزود: بدرقه امام راحل به جایگاه ابدی، حضور در قائله 23 تیر ماه 78 که به تعبیر امام خامنه‌ای مردم ضد انقلاب را مثل کاغذی مچاله کردند و در زباله‌دان انداختند و حضور 85 درصدی در انتخابات 88 که بی‌نظیر بود، نیز در زمره حماسه‏های ایرانی محسوب می‏شود.

این تحلیل‏گر مسائل سیاسی با نتیجه‌گیری از این حماسه‌ها گفت: تاریخ، شهادت می‌دهد که ملت ایران حماسه‌آفرین است و رهبری همه از ملت خواسته‌اند که در انتخابات پیش رو شرکت کنند و حماسه‌ای به‏یادماندنی بیافرینند.

وی با بیان اینکه خلق این حماسه دو بُعد دارد، اظهار داشت: این دو بُعد، یکی حماسه در خلق حضور حداکثری و دوم حماسه در انتخاب کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام/74007/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول