اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود:

خواص از توطئه‌های دشمن برای متوقف کردن ملت ایران پرده بردارند

مسئول انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود گفت: امروز خواص باید از توطئه‌های دشمنان برای متوقف کردن مسیر پیشرفت ملت ایران پرده بردارند و آنها را رسوا کنند.

خواص از توطئه‌های دشمن برای متوقف کردن ملت ایران پرده بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی و روشنگری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی که به همت بسیج جامعه پزشکی با حضور 120 نفر در سالن اجتماعات مرکز بهداشتی درمانی عظیمای شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه رجب و میلاد امام علی(ع) و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: مردم ما از ابتدای انقلاب با حضور در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که سازندگان خوبی برای حماسه‌های ماندگار هستند و ثابت کردند با دست خالی و قدرت ایمان و اراده می‌توان سخت‌ترین کارها را انجام داد.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری از خلق حماسه سیاسی و اقتصادی سخن می‌گوید می‌داند که این مردم خالق حماسه هستند و حماسه‌آفرینی در خون آنها جریان دارد و آنها توانایی آفرینش حماسه را دارند.

مسئول انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود خاطرنشان کرد: مردم ما در دفاع مقدس و در عملیات‌های مختلف حماسه‌هایی بزرگ و جاودانه را خلق کردند که فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 یکی از این حماسه‌های ماندگار است.

احمدیان تصریح کرد: خرداد برای ملت ما ماه حماسه است و در این ماه ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون حماسه‌های مختلفی را خلق کرده است که فتح خرمشهر و حضور در انتخابات و تشییع پیکر امام راحل از آن جمله است.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم استکبار جهانی را دوباره مقهور قدرت خود کنیم باید با بصیرت و هوشیاری در خرداد امسال حماسه‌ای جاودانه چون سوم خرداد سال 61 رقم بزنیم و ثابت کنیم که ما از همان نسل هستیم.

مسئول انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود با بیان اینکه جامعه فرهیخته پزشک و پرستار ما که در بهداشت و درمان دخالت دارند باید جزو پیش‏قدمان خلق حماسه سیاسی باشند، افزود: همه ما باید دست در دست هم دهیم و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت خود شرکت و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنیم.

احمدیان تاکید کرد: باید همه ما با بصیرت و آگاهی، جامعه را نیز دعوت به حضور در انتخابات کرده و از توطئه‌های دشمنان برای متوقف کردن مسیر پیشرفت ملت ایران پرده برداریم و آنها را رسوا کنیم.

انتهای پیام/74002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول