اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد:

24 خرداد به دشمنان انقلاب سکته سیاسی وارد می‏کند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 24 خرداد روز مجد و عظمت اسلام و ملت ایران است، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات این روز، به دشمنان انقلاب سکته سیاسی وارد می‏کند.

24 خرداد به دشمنان انقلاب سکته سیاسی وارد می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی صبح امروز در جمع قشرهای مختلف مردم دامغان در جشن میلاد حضرت علی(ع) در محل مسجد جامع این شهر اظهار داشت: برای خلق حماسه سیاسی و تاریخی همه ملت ایران باید در روز 24 خرداد پای صندوق‏های اخذ رأی حضور پیدا کنند و با این حرکت خود یک بار دیگر موجب مجد و عظمت اسلام و ملت ایران در صحنه‏های داخلی و بین‏المللی شوند.

وی اضافه کرد: هر چه حضور ملت در پای صندوق‏های اخذ رأی بیشتر باشد، نقشه‏ها و توطئه‏های دشمنان زودتر خنثی می‏شود.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام کشورهای جهان چشم به روز 24 خرداد دوخته‏اند که حضور باشکوه ملت ایران را در پای صندوق‏های اخذ رأی ثبت کنند و این حضور باشکوه می‏تواند به دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران سکته سیاسی وارد کند.

وی تصریح کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی باید با بصیرت و آگاهی همراه باشد و با این بصیرت و آگاهی، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

ملک‏محمدی به جایگاه ریاست جمهوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و افزود: باید سکان امور اجرایی کشور را به دست کسی بسپاریم که از توانایی و قدرت اجرایی خوبی برخوردار باشد و خود را تابع قانون و ولایت مطلقه فقیه بداند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: در انتخاب فرد اصلح باید با دقت عمل کنیم؛ چرا که با این انتخاب خود می‏توانیم به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پاسخ مثبت دهیم.

وی گفت: حضور در پای صندوق‏های اخذ رأی نشانه تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود.

این مراسم از سوی هیئت امنای مسجد جامع دامغان و به مناسبت فرا رسیدن 13 رجب، سالروز ولادت با سعادت امیرالمؤمنین، علی (ع) و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول