اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان:

دشمنان در پی تخریب شورای نگهبان هستند

امام جمعه موقت کنگان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در پی تخریب شورای نگهبان هستند، گفت: شورای نگهبان از ارکان اساسی و خدشه‌ناپذیر این کشور و نظام است.

دشمنان در پی تخریب شورای نگهبان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام مهدی حیدری در خطبه‌های نماز جمعه کنگان با اشاره به اعلام اسامی نهایی و احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان اظهار داشت: اقتدار شورای نگهبان به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نظام اسلامی و بصیرت مردمی خواب دشمنان را آشفته کرد.

وی افزود: دشمنان این بار تلاش کردند تا قبل از انتخابات فتنه‌انگیزی کنند که این نقشه شوم با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و ولایتمداری و آگاهی ملت بزرگ ایران نقش بر آب شده است.

امام جمعه موقت کنگان گفت: دشمنان بدانند این کشور صاحب و مولا دارد و تا زمانی که ولایت وجود دارد و مردم این‌گونه دل‌باخته و فدایی ولایت هستند، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

حیدری به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به شورای نگهبان اشاره و گفت: شورای نگهبان از ارکان اساسی و خدشه‌ناپذیر این کشور و نظام است.

وی با تبریک سالروز میلاد فرخنده حضرت علی (ع) به بیان فضایل و مناقب این گوهر بی‌بدیل عالم خلقت پرداخت و اذعان داشت: در عظمت شخصیت امیرالمؤمنین(ع) همین بس که دوست و دشمن به عظمت و بزرگی او اعتراف کردند.

حیدری عنوان کرد: امروز جامعه بشری برای تسکین آلام خود بیش از هر زمان دیگری نیازمند داروی طبیب و منجی بشریت امام علی (ع) است و وظیفه امت اسلامی و پیروان آن امام همام تأسی به سیره و معرفی این گوهر نایاب و انسان کامل به تمام ادیان و مذاهب است.

خطیب جمعه کنگان با تسلیت وفات جانسوز حضرت زینب کبری (س) گفت: بخشی از دوام و قوام نهضت سرخ و ماندگار حسینی مدیون حماسه‌ها و خطبه‌های علی‌گونه و فاطمی‌وار حضرت زینب کبری (س) است.

حیدری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر بیان داشت:سوم خرداد تجلی حماسه و ایثار و عزت و شرف بود و تا ابد در تاریخ سراسر شکوه ایران اسلامی ثبت خواهد بود.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به گرانی کالاهای اساسی به گرانی ماهی در کنگان متذکر شد: با توجه به وضعیت فعلی قیمت ماهی در شهر بندری کنگان از مسئولان می‌خواهیم تا با برنامه‌ریزی زمینه لازم برای کاهش قیمت‌ها و کاهش فشار بر اقشار کم درآمد را فراهم کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول