اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

دشمن به دنبال فرمایشی جلوه دادن انتخابات است

امام جمعه چرام گفت: دشمن به دنبال ناامید شدن از سایر ترفندهای خود، اکنون فرمایشی جلوه دادن انتخابات را پیگیری می‌کند.

دشمن به دنبال فرمایشی جلوه دادن انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه چرام، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورا با موضوع انتخابات و اخلاق انتخاباتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در این نشست با تبریک ولادت اولین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی (ع) اظهار امیدواری کرد که با استفاده از سیره عملی این امام همام بتوانیم راه سعادت را طی کنیم.

امام جمعه چرام در ادامه با بیان اینکه در حدود 20 روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخابات میان دوره مجلس خبرگان و انتخابات شورای شهر را داریم، اظهار داشت: یکی از استان‌هایی هستیم که همزمان سه انتخابات را باید با هم برگزار کنیم و برای اینکه انتخابات از سلامت برخوردار باشد، حماسه شود و دارای همان شکوه و عظمتی شود که مقام معظم رهبری خواستار شدند لازم است چند کار را انجام داده و به جامعه خود انتقال دهیم.

وی با تأکید بر این مطلب که در خصوص اهمیت انتخابات نیاز به گفتن نیست که از چه عظمتی برخوردار است، حضور مردم در صحنه را یادآور شد و عنوان کرد: در شهرستان چرام می‌بینیم که مردم آمادگی کامل را دارند.

این مسئول ادامه داد: دشمن تدارک زیادی دیده است تا این انتخابات را یک انتخابات فرمایشی، بی‌رونق و کمرنگ نشان دهد تا بتواند به خواسته‌های خود برسد.

طزری پشتوانه هر نظامی را ملت آن نظام ذکر کرد و گفت: اگر زمانی بین نظام و ملت فاصله افتاد آن نظام مانند درخت بی‌ریشه خواهد بود و با کوچک‌ترین تکانی می‌افتد.

خطیب جمعه چرام با اشاره به شدت تحریم‌ها و تهدیدها، این مسائل را به خاطر فاصله انداختن بین نظام اسلامی و مردم دانست و یادآور شد: این آرزو به دل دشمنان ما افتاده که مردم با یک تجمع کوچک مثل کشورهای دیگر در خیابان‌ها ریخته و از وضعیت اقتصادی گله‌مندی می‌کنند.

وی با ارائه راهکاری در خصوص این مشکل و با بیان اینکه وقتی انقلاب به پیروزی رسید امام خمینی (ره) فرمود «من خادم این نظام هستم»، گفت: در حال حاضر همه باید به این دید نگاه کنیم که هر شخصی وارد عرصه شد برای خدمت‌گزاری آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شرایط انتخابات ریاست جمهوری که «کسی در رأس کار قرار بگیرد که قدر نظام و انقلاب و به خصوص مردم را بداند »، عنوان کرد: بداخلاقی یعنی اینکه شخص همه زیرساخت‌های نظام را زیر سئوال ببرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه انسانی که برای قدرت پا به عرصه بگذارد به هر چیزی متوسل می‌شود، گفت: انسان قدرت طلب نمی‌تواند بر مردم منت بگذارد چراکه برای مردم نیامده است و هیچ اجر و مزدی هم نزد خداوند ندارد.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول