اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام غفاری‌پور در گفت‌وگو با فارس:

کاندیداها مرز خود را با دشمن مشخص کنند/ رقابت سالم در میدان سیاست

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری مرز خود را با دشمنان مشخص و در میدان سیاست سالم رقابت کنند و شعارهایی که توان اجرای آنها‌ را دارند، بدهند.

کاندیداها مرز خود را با دشمن مشخص کنند/ رقابت سالم در میدان سیاست

حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن خلق حماسه سیاسی بزرگ از جنس انتخابات اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی در فرمایشات خود به سه نکته اصلی و اساسی در موضوع انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی بزرگ در نشست‌هایی خود با مردم اشاره کرده‌اند.

وی با اشاره به این سه نکته مهم و اساسی افزود: ابتدا همه باید جهت خلق یک حماسه سیاسی بزرگ تلاش کرده و برای شناسایی فرد اصلح و باتقوا به همدیگر کمک کرده و زمینه را برای یک انتخابات سالم و امن در کشور فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتخابات ادامه داد: معظم له با بر شمردن اهداف دشمنان فرمودند؛ دشمن تلاش می‌کند تا از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کند در انتخابات ماجراجویی نمایید، و مردم را از مسئولین و نظام ناامید کنند.

وی با اشاره به باید و نبایدهای حماسه سیاسی پیش رو گفت: در بایدهای تبلیغاتی کاندیداها باید در چهار چوب قوانین نظام حرکت و تبلیغات کنند و در سخنرانی‌های خود به قانون اساسی پایبند باشند.

غفاری پور با اشاره به ادامه بایدهای کاندیداهای انتخاباتی بیان کرد: کاندیداهای انتخاباتی مرزهای خود را با دشمنان مشخص و در میدان سیاست سالم رقابت کنند و شعارهایی که توان عمل به اجرای آن‌ را دارند، بدهند.

وی با بیان نبایدهای کاندیداهای انتخاباتی تاکید کرد: کاندیداها از تخریب همدیگر پرهیز کنند، وعده‌های تو خالی و پوچ به مردم ندهند و مواظب باشند از اموال بیت‌المال سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به رد صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: رد صلاحیت به منزله عدم احراز صلاحیت است یعنی اینکه فرد توانایی لازم برای چنین سنگر کلانی را ندارد، اما می‌تواند در سنگرهای دیگر به نظام و انقلاب خدمت کند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس افزود: آزادسازی خرمشهر که به دست رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج صورت پذیرفت از دو جهت دارای اهمیت است.

غفاری با اشاره به این دو جهت مهم در آزاد سازی خرمشهر ادامه داد: جهت اول این است که رزمندگان اسلام از یک حالت تدافعی خارج و به یک حالت تهاجمی روی آوردند.

وی با اشاره به جهت مهم و تاثیرگذار دوم در آزادسازی خرمشهر گفت: امدادهای غیبی که به یاری رزمندگان اسلام آمد نکته و جهت تاثیرگذار دوم را شکل می‌دهد که امام خمینی (ره) به همین دلیل بعد از شنیدن آزادسازی خرمشهر فرمودند؛ که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

انتهای پیام/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول