اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

هدف دشمن تضعیف شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هدف دشمن تضعیف شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است، اما در این برهه از زمان مردم ایران در 24 خرداد‌ماه حماسه‌ای می‌آفرینند که از حماسه‌های دیگر پرشورتر باشد.

هدف دشمن تضعیف شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد پاکپور پیش از ظهر در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر چه هشت سال دوران دفاع مقدس داشتیم، اما به طور یقین همه 35 سال عمر انقلاب دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب دشمن برای ساقط کردن نظام برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: هنوز چند ماه از عمر انقلاب نگذشته بود که بحران‌های داخلی مانند خلق عرب در خوزستان، کرمانشاه و کردستان را برای کشور برنامه‌ریزی و اجرا کردند و به مقابله مسلحانه علیه نظام اسلامی برخاستند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اما تمام توطئه‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی که توسط اعادی داخلی انجام می‌شد یکی پس از دیگری خنثی شد چون این انقلاب برخاسته از مردم بود و خودشان جواب دندان‌شکنی به ضدانقلاب دادند.

پاکپور به کودتای نوژه منافقین و بحث‌های سیاسی نفوذی‌های دشمن در دولت اشاره کرد و گفت: دشمن وقتی در داخل کشور موفق نشد و اقدامی از سمت مردم ندید یکی از نوکران خود به نام صدام را برای جنگ علیه نظام اجیر کرد که هدفشان اشغال قسمت وسیعی از خاک کشور بود.

وی متذکر شد: دشمن برای اشغال خاک کشور برنامه‌ریزی کمتر از یک ماه کرده بود و به گفته یکی از افسران رژیم بعث فکر نمی‌کردند مقاومت در خرمشهر کمتر از یک روز باشد اما مردم 34 روز در داخل خرمشهر مقاومت کردند.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌های اولیه جنگ تجهیزات نظامی کمی داشتیم، عنوان کرد: اما با کمک مردم و نیروهای نظامی عملیات‌های مختلفی صورت گرفت و قسمت عمده مناطق اشغالی باز پس‌گیری شد و در نهایت در عملیات بیت‌المقدس خرمشهر آزاد شد.

پاکپور با اشاره به عملیات روانی دشمن بعد از دفاع مقدس ابراز داشت: در این 35 سال هجمه‌های زیادی علیه ارزش‌های انقلاب صورت گرفته که فقط با استقامت مردمی و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران متذکر شد: همان عواملی که ما را در دفاع مقدس به پیروزی رساند امروز نیز سبب پیروزی می‌شود که یکی تبعیت از مقام رهبری در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه حضور و نقش‌آفرینی مردم یکی دیگر از این عوامل است، خاطر نشان کرد: امروز فرهنگ شهادت‌طلبی در دوران دفاع مقدس به شکل دیگری است.

این مسئول متذکر شد: برخلاف کشورهای پیرامون، ایران از امنیت بالایی برخوردار است و این تا زمانی که اتحاد، همدلی و تبعیت از رهبری در بین مردم باشد برقرار است.

پاکپور به انتخابات 24 خرداد‌ماه امسال اشاره کرد و اذعان داشت: هدف دشمن تضعیف شور و نشاط مردم برای حضور در انتخابات است اما در این برهه از زمان مردم مسلمان ایران در 24 خرداد حماسه‌ای می‌آفرینند که از حماسه‌های دیگر پرشورتر باشد.

انتهای پیام/22481/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول