اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دهگلان:

خلق حماسه سیاسی تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت: خلق حماسه سیاسی با شرکت پرشور در انتخابات تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان است و این امر با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تحقق می‌یابد.

خلق حماسه سیاسی تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حق‌رضا نادرپناه امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دهگلان گفت: عملیات بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد 45 روز بعد از عملیات غرورآفرین فتح‌المبین اتفاق افتاد و چون به لحاظ معادلات نظامی آماده‌سازی و تجهیز نیرو و تهیه امکانات معمولاً بیش از سه ماه زمان نیاز دارد بنابراین دشمن هرگز احتمال حمله در این فرصت کم را نمی‌داد.

وی گفت: در تمام مراحل این عملیات عزت‌آفرین وحدت و انسجام نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی برای تحقق آزادسازی خرمشهر موج می‌زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان به ایستادگی ملت ایران در جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: در هر لحظه از هشت سال دفاع مقدس اگر کوتاه می‌آمدیم همه چیز تغییر می‎کرد و معادلات به نفع دشمن به هم می‌خورد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد پیام‌ها و الگوهای خاصی برای ملت ایران به همراه داشته، تصریح کرد: سوم خرداد، فتح‌ا‌لفتوح هشت سال دفاع مقدس بوده که به حق این روز ارزشمند با مفهوم و پیام‎های خاص خود، جایگاه ویژه‎ای در حماسه آفرینی ملت ایران دارد.

نادرپناه تأکید کرد: رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر به جهانیان نشان دادند که آزادسازی خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های والای اسلامی و اعتقادی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: چشم امید دشمنان به انتخابات پیش‏رو است و برای همین نیز غربی‏ها تمام تلاش و توان خود را برای دسیسه‌چینی به‌کار گرفته‌اند.

نادرپناه افزود: خلق حماسه سیاسی با شرکت پرشور در انتخابات تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان است و این امر با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه دهگلان در پایان تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و موجبات پیشرفت و سربلندی کشور را فراهم آوریم.

انتهای پیام/79013/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول