اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

نظارت‌های لازم بر اقلام تبلیغاتی کاندیداها در زنجان صورت می‌گیرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: نظارت‌های لازم بر اقلام تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر زنجان صورت می‌گیرد.

نظارت‌های لازم بر اقلام تبلیغاتی کاندیداها در زنجان صورت می‌گیرد

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلسات مختلفی با مطبوعات و اصحاب رسانه، چاپ‌خانه‌داران و کانون‌های چاپ آگهی و تبلیغات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در زمینه انتخابات تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه توصیه‌های لازم در زمینه تبلیغات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در جلسه ویژه‌ای در فرمانداری نیز تاکیدات لازم در زمینه تبلیغات کاندیداها انجام شده است.

نظارت بر تبلیغات کاندیداها توسط فرمانداری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نظارت‌های لازم در زمینه تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق فرمانداری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خروج اقلام تبلیغاتی با نظارت فرمانداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قبل از اینکه اقلام تبلیغاتی به چاپ برسد نمونه‌ای از آن باید توسط فرمانداری زنجان تایید شود، ادامه داد: اگر فردی تخلف کند باید بر اساس قوانین پاسخگو باشد.

امیری یادآور شد: کانون‌های تبلیغاتی و چاپ آگهی نیز باید در زمینه تخلفات پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این اداره نیز با تخلفات کانون‌های تبلیغاتی برخورد می‌کند، تاکید کرد: متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/73006/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول