اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری اردبیل تاکید کرد

توجیه کاندیداها و مسئولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین انتخاباتی

رئیس کل دادگستری اردبیل از دادستان‌های سراسر استان اردبیل خواست در خصوص توجیه کاندیداها و مسئولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، پیگیری و نظارت لازم را داشته باشند.

توجیه کاندیداها و مسئولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد ویژه استانی پیش‌بینی و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت: مردم همانند تمام امتحانات گذشته در تاریخ انقلاب، وفاداری خود را در انتخابات پیش‌ رو نیز به اثبات خواهند رساند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: مهم‌ترین موضوع که باید دغدغه تمام مسئولان و رئیس جمهور منتخب و اعضای منتخب شوراهای اسلامی باشد، صیانت از آرا و اعتماد مردم پس از حماسه انتخابات، با جامه عمل پوشاندن به وعده‌ها و تلاش برای خدمت به مردم و جامعه است.

رضایی با اشاره به اینکه با گذشت زمان و نزدیک‌تر شدن به روز برگزاری انتخابات، شور و نشاط در بین آحاد مردم بیشتر نمایان می‌شود، گفت: مردم ما با تاسی به مقام معظم رهبری با آرامش خاصی این انتخابات را برگزار می‌کنند تا هیچ بهانه‌ای به دست دشمن نیفتد.

این مسئول تلاش دشمنان قسم خورده در خارج از کشور و عناصر خود فروخته داخلی آنها را در ایجاد حاشیه برای انتخابات و القای دلسردی و ناامیدی در مردم، تلاشی کور و بیهوده خواند و عنوان کرد: وجود ولی فقیه در راس حکومت و تمسک مردم به رهبری به خواست خدا و برکت خون شهدا نظام و کشور را از هرگونه گزند بدخواهان محفوظ نگه‌ داشته و خواهد داشت.

رئیس ستاد ویژه استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را اتمام حجت و در عین حال راهگشا و بیانگر مسیر حرکت دانست و افزود: هرگونه حرکت در انتخابات برخلاف مسیر ترسیمی رهبری دشمنی با ملت و خیانت به نظام و آرمان‌های شهدا و امام راحل می‌باشد.

رضایی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از قوانین و مقررات را بهترین راه پیشگیری از تخلفات و جرایم دانست و از مدیران دستگاه‌های اداری، نهادها و سازمان‌های استان اردبیل خواست تا اطلاع‌رسانی لازم را به کارکنان و خانواده‌هایشان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود همچنین با تاکید به نقش‌آفرینی صدا و سیما در این خصوص نسبت به آحاد جامعه، از دادستان‌های سراسر استان اردبیل خواست در خصوص توجیه کاندیداها و مسئولان دفاتر تبلیغاتی آنها نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، پیگیری و نظارت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول