اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

تبلیغات انتخاباتی در مراسم جشن پدران آسمانی ممنوع

فرماندار اسدآباد گفت: کسی حق تبلیغات انتخاباتی در مراسم جشن پدران آسمانی را ندارد و فرزندان شهدا نگران این موضوع نباشند.

تبلیغات انتخاباتی در مراسم جشن پدران آسمانی ممنوع

به گزار ش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند امروز در جلسه هماهنگی جشن پدران آسمانی در اسدآباد با بیان اینکه متولیان اصلی برگزاری جشن پدران آسمانی در سطح شهرستان اسدآباد فرزندان شهدا هستند، اظهار داشت: این مراسم جشن همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرزندان و خانواده‌های شاهد در بهشت زهرا این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مراسم جشن پدران آسمانی در شأن شهدا برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ولادت حضرت علی(ع) و ناگذاری این روز به نام پدر می‌طلبد که با برگزاری جشن پدران آسمانی فرزندان شهدا در نبود پدرانشان دلجویی و تفقد کنیم.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه این‌گونه مراسمات موجب زنده نگه ‌داشتن و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می‌شود، افزود: امسال برگزاری این مراسم با دیدگاه و برنامه‌ریزی فرزندان شهدا است که باید ادارات با آنان در برگزاری این مراسم همکاری کنند.

عبدکوند تأکید کرد: شهرداری‌ در آذین‌بندی سطح شهر و برپایی مراسم‌ میلاد حضرت علی(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر همکاری مضاعف داشته باشد.

وی در خصوص نگرانی فرزندان شهدا در زمینه تبلیغاتی شدن مراسم جشن پدران آسمانی، گفت: در این مراسم به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره خواهد شد اما کسی حق تبلیغات در این مراسم را ندارد و فرزندان نگران این موضوع نباشند.

عبدکوند اضافه کرد: فرزندان شهدا نیز باید با ادامه دادن راه و مسیر پدرانشان اقشار مختلف جامعه را برای حضوری حماسی تشویق کنند.

انتهای پیام/89008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول