اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

کانون‌های آگهی در امر تبلیغات انتخاباتی، از قوانین پیروی کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغات باید در اجرای برنامه‌های انتخابات، از قوانین و مقررات تبلیغات پیروی کنند.

کانون‌های آگهی در امر تبلیغات انتخاباتی، از قوانین پیروی کنند

علی سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا مقوله بسیار سنگینی است که تبلیغات خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تبلیغات در انتخابات شوراها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسات مختلفی با مسئولین مطبوعات، کانون‌های آگهی و تبلیغات و چاپخانه‌داران برگزار کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تعداد کانون‌های فعال آگهی و تبلیغات استان زنجان را 70 کانون اعلام کرد و اذعان داشت: کانون‌ها باید در اجرای برنامه‌های انتخابات از قوانین و مقررات تبلیغات پیروی کنند.

وی با بیان اینکه همه کاندیداها در انتخابات در بعضی از امورات همدل نیستند، گفت: در انتخابات کاندیداها به بعضی از امور می‌پردازند که باید قبلاً از وقوع آن پیشگیری شود.

سهندی ادامه داد: از طریق مراجع قانونی رویه انتخابات حمایت و هدایت می‌شود تا به باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات کمک کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در انتخابات بعضی از هواداران کاندیداها به برخی از حرکاتی دست بزنند که به نفع کشور نیست، اظهار کرد: باید همه مردم دست به دست هم دهند تا همدلی و همنوایی کشور را نشان دشمنان دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید در سطح بین‌الملل ثابت کنیم که ملت ایران نسبت به همه مقررات و آئین و قوانین کشور و انقلاب هماهنگ است.

وی با بیان اینکه طرفداران کاندیداها کاری نکنند که باعث اختلاف شود، گفت: گاهی ممکن است یک جمله باعث درگیری دو کشور شده و گاهی ممکن است یک جمله جنگ چندین ساله بین دو کشور را به پایان برساند.

سهندی به مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات اشاره و تصریح کرد: باید فقط کانون‌های دارای مجوز فعالیت کنند و کانون‌هایی که دارای مجوز نیستند جلوی فعالیتشان گرفته شود.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است درباره رفع مشکلات کانون‌ها اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه تلاش کنیم تا انتخابات‌ پیش رو با حضور حداکثری مردم با شکوه برگزار شود، گفت: باید این انتخابات در استان زنجان طوری برگزار شود که به عنوان الگوی کشوری در سطح ملی مطرح باشد.

انتهای پیام/2308/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول