اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان خبر داد

آماده‌سازی اماکن مخصوص تبلیغات انتخاباتی در شهر زاهدان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان گفت: شهرداری زاهدان با هماهنگی فرمانداری این شهرستان، محل‌هایی را برای نصب پوستر و سایر موارد تبلیغاتی در نظر گرفته است و از یک ماه قبل برای آماده‌سازی این محل‌ها اقدام کرده است.

آماده‌سازی اماکن مخصوص تبلیغات انتخاباتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمد خیرخواه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری زاهدان اظهار داشت: مجموعه شهرداری علاوه بر انجام کارهای عمرانی و خدماتی به امور فرهنگی و ورزشی نیز اهمیت داده و مدتی است که با همکاری ادارات و سازمان‌های مربوطه و به منظور ارتقای فرهنگ ورزش و سلامت در خانواده و جامعه، هر هفته نسبت به برگزاری مراسم پیاده‌روی از میدان دکتر حسابی تا پارک ملت اقدام می‌کند.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌های خوب ماه رجب و مصادف شدن جمعه این هفته با ولادت حضرت علی (ع) در نظر داریم با شعار «یا علی مدد» پیاده‌روی روز سوم خرداد را با حضور پرشور شهروندان برگزار کنیم و در پایان نیز جوایزی را به قید قرعه به شرکت کنندگان در پیاده‌روی اهدا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: به پیروی از سخنان مقام معظم رهبری ما باید این انتخابات را با حضوری گسترده و با شور و شوقی وصف‌ناپذیری انجام دهیم و برای خلق حماسه سیاسی دیگری از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

خیرخواه بیان کرد: شهرداری زاهدان با هماهنگی فرمانداری این شهرستان، محل‌هایی را برای نصب پوستر و سایر موارد تبلیغاتی در نظر گرفته است و از یک ماه قبل برای آماده‌سازی این محل‌ها اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: تقاضای ما از تمامی کاندیداها و طرفداران آنها این است که با پیروی از قانون در این زمینه اقدام کنند و از نصب هرگونه موارد تبلیغاتی در محل‌هایی غیر از آنچه که در نظر گرفته شده، خودداری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان تصریح کرد: با توجه به اینکه برای زیباسازی شهر تاکنون هزینه‌های بسیاری توسط شهرداری پرداخت شده است لذا در صورت مشاهده هر گونه تبلیغات در محل‌هایی غیر از آنچه که در نظر گرفته شده، طبق قوانین و مقررات موجود با مسببین امر برخورد قانونی خواهد شد.

خیرخواه از ساماندهی برخی از دیوارهای سطح شهر که وضعیت نامطلوبی داشتند خبر داد و گفت: شهرداری زاهدان با هماهنگی مالکان این‌گونه اماکن نسبت به رنگ‌آمیزی و ساماندهی آنها اقدام کرده و دست اندرکاران تبلیغات می‌توانند از این محل‌ها نیز استفاده کنند ضمن اینکه پس از پایان انتخابات این محل‌ها توسط شهرداری کاملاً پاکسازی خواهد شد.

وی افزود: استفاده از اماکن مشخص شده توسط شهرداری برای تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری رایگان است ضمن اینکه شهروندان علاوه بر این اماکن می‌توانند با مراجعه به بخش خصوصی از سایر بیلبوردها و استندهای موجود در سطح شهر نیز برای تبلیغات استفاده کنند.

انتهای پیام/75002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول