اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ورامین:

استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ورامین تاکید کرد: معلمان و کارمندان آموزش و پرورش حق استفاده از امکانات در تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،مراسم تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت روز زن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، جمع کثیری از معلمان و مدیران مدارس ورامین و دانش‌آموزان در مدرسه راهنمایی سوده برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک طی سخنانی در این مراسم با بیان اهمیت مقام معلم گفت: تزکیه و تربیت هدف اصلی نظام آموزشی است، سعی ما همواره این است که دانش‌آموزان را با فرهنگ غنی اسلامی تربیت کنیم.

مجتبی عرب عامری در ادامه به بحث انتخابات و خانواده بزرگ فرهنگیان اشاره کرد و افزود: معلمان مراقب باشند در کلاس‌های درس له و یا علیه نامزد خاصی تبلیغات نکنند، معلمان عزیز در کلاس ها با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تبیین فرمایشات آقا گام بردارند و شور و شوق حضور حداکثری را در میان نسل جوان ایجاد کنند.

این مسئول از تبیین برنامه‌ای ویژه برای تبیین حماسه سیاسی در آموزش و پرورش ورامین خبر داد و گفت: دوستان رعایت کنند مبادا مدیر یا معلم و یا فردی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش از امکانات و وسایل دولتی برای تبلیغات برای شخص خاصی بهره نگیرند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان  قرچک در پایان حضور حداکثری در انتخابات را موجب قدرتمندتر شدن نظام اسلامی و مایوس شدن دشمنان نظام دانست.

انتهای پیام/2462/ش‌20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول