اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه:

استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی در ستادهای انتخاباتی ممنوع است

‌رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه گفت: استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی در ستادهای انتخاباتی استان ممنوع است.

استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی در ستادهای انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا ربیعی ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس و مجتمع‌های سلطانیه اظهار کرد: تلاش برای حضور پررنگ مردم در انتخابات وظیفه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در راستای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در موضوع انتخابات برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، ادامه داد: تلاش شده است در قالب برنامه‌های مختلف نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزانی که رای اولی هستند، اقدام شود.

‌رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه افزود: استفاده از دانش‌آموزان به عنوان ابزارهای تبلیغاتی به بهانه‌های مختلف در ستادهای انتخاباتی ممنوع است.

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره آموزش و پرورش سلطانیه در سال‌جاری تصریح کرد: تلاش برای ایجاد رشته‌های گردشگری در منطقه، برگزاری مناسب جشنواره ششم خیرین مدرسه‌ساز منطقه و انجام اقدامات لازم به منظور رایگان بودن فیش‌های آب و برق و گاز مدارس تا پایان سال گذشته از سایر فعالیت‌های انجام شده توسط آموزش و پرورش سلطانیه است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در مقطع ابتدایی با حضور 260 دانش‌آموز اضافه کرد: این مسابقه در شش مقطع ابتدایی و در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم و احکام برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات 143 دانش‌آموز دختر و 120 دانش‌آموز پسر حضور داشتند.

برگزاری فراخوان شانزدهم معلم پژوهنده، تبدیل سیستم اموال به سیستم الکترونیکی و سامانه‌ای، فعال شدن سیستم LTMS از هفته معلم، اجرای نظام دوری در مدارس ابتدایی از سال تحصیلی آینده و ... نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه توسط رئیس اداره آموزش و پرورش سلطانیه تشریح شد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول