اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته تبلیغات فیروزکوه تصویب شد

ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در فیروزکوه

در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه بر لزوم بصیرت‏افزایی و روشنگری آحاد جامعه از طریق برگزاری سخنرانی‏ها و ساماندهی تبلیغات انتخاباتی تاکید شد.

ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در فیروزکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه صبح امروز در این جلسه که در محل دفتر روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت فعال آحاد مردم از اقشار و گروه‏های مختلف در عرصه خطیر انتخابات، محقق‌کننده حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری است.

محمدصادق رحماندوست گفت: در این راستا لازم است در جلسه‏ای با حضور رؤسای دستگاه‏ها و ادارات تابعه شهرستان فیروزکوه، مقوله حضور گسترده و پرشور در این عرصه تبیین و تشریح شده و راهکارهای مقتضی ارائه شود.

تشریح وظایف اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی و ساماندهی تبلیغات در سطح شهرستان، از جمله مواردی بود که در ادامه از سوی حاضران در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد؛ تا گزارش عملکرد هشت ساله دولت در ورودی روستاها از طریق بنر اطلاع‏رسانی و بنرهای انتخاباتی توسط دهیاری‏ها نصب شود.

برپایی همایش رأی اولی‏ها در مدارس دخترانه و پسرانه، طراحی مسابقات فرهنگی در خصوص اهمیت انتخابات و حضور گسترده، برگزاری سخنرانی مسئولان و نخبگان شهرستان برای بصیرت‏افزایی و روشنگری آحاد مردم شهرستان و طراحی لوگوی کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی انتخابات از دیگر مصوبات این جلسه بود.

گزارش فارس حاکی است؛ مسئولان روابط عمومی شهرداری، بخشداری‏های مرکزی و ارجمند و آموزش و پرورش دیگر اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه را تشکیل می‏دهند.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول