اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی کرمان

موحد: مانع استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی می‌شویم

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: دستگاه قضایی و انتظامی مانع استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی می‌شوند.

موحد: مانع استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان کرمان که با حضور فرماندهان انتظامی شهرستان و رؤسای پلیس‌های تخصصی تشکیل شد، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون سعی و تلاش تمام نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که با تمام وجود برای تأمین امنیت این مرز و بوم گام برمی‌دارند.

وی عنوان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، کشور آماده خلق حماسه سیاسی دیگری با حضور ده‌ها میلیونی پای صندوق‌های رأی است که زیرساخت این حماسه تأمین امنیت است.

این مقام قضایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای توطئه و ایجاد خلل در برگزاری این انتخابات گفت: باید زمینه برگزاری انتخاباتی امن، باشکوه و باعظمت فراهم شود.

موحد بر رعایت موازین قانونی و حرکت در چارچوب قانون تأکید کرد و افزود: اگر رفتارها در چارچوب قانون تعریف شود، انتخاباتی با صلابت و غرورآفرین خلق می‌شود و امنیت، بستر و زمینه‌ساز رشد، توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای است.

وی نقش نیروی انتظامی را در برگزاری انتخاباتی آرام و بی‌حاشیه بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: جلوگیری از هرگونه اخلال در برگزاری، جلوگیری از استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات، جلوگیری از هرگونه خرید و فروش آرا، جلوگیری از تولید و توزیع هر گونه نظرسنجی‌های کاذب یا نظرسازی‌ها و همچنین جلوگیری از هرگونه تشویش اذهان عمومی و توهین و ایجاد اختلاف و تفرقه از جمله وظایف نیروی انتظامی است که باید با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری دستگاه‌های نظارتی و اجرایی از آن جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول