اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تایید نهایی

تبلیغات انتخاباتی از مخابرات تا میدان شهید بجنورد ممنوع می‌شود

طرح ممنوعیت تبلیغات برای انتخابات پیش‌ رو در مسیر چهارراه مخابرات تا میدان شهید بجنورد در دستور کار مسئولان استان قرار داشته که در صورت تایید نهایی این مسیر برای هرگونه تبلیغات در این ایام ممنوع می‌شود.

تبلیغات انتخاباتی از مخابرات تا میدان شهید بجنورد ممنوع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد‌ هدف این طرح که برای نخستین‌بار هم‌زمان با انتخابات برگزار می‌شود، کاهش ترافیک و همچنین جلوگیری از افزایش کرایه واحدهای تجاری در ایام انتخابات عنوان شده است.

واقعیت این است که همه دوره با برگزاری انتخابات برخی افراد سودجو اقدام به افزایش کرایه محل کرده که بر اساس گزارش‌های خبرنگار فارس برخی از این واحدها تا 300 میلیون ریال نیز برای 10 روز به کاندیداهای انتخابات مجلس و یا انتخابات دوره‌های قبل واگذار شده است.

طی روزهای گذشته درج آگهی واگذاری واحدهای تجاری و همچنین ارسال پیامک‌هایی در این خصوص به اوج خود رسیده و برخی افراد در صدد بوده تا از این فضا برای پر کردن جیب‌های خود نهایت استفاده را ببرند.  

از سویی دیگر چهارراه مخابرات تا میدان شهید، قلب شهر بجنورد محسوب شده که همه دوره در ایام انتخابات به خاطر عرض کم و همچنین آمد و رفت شهروندان و خودروها شاهد ترافیک فزاینده‌ای است.

طرح ممنوعیت تبلیغات برای انتخابات پیش رو در مسیر چهارراه مخابرات تا میدان شهید بجنورد اکنون در دستور کار مسئولان استان قرار داشته و گویا قرار است این طرح از این دوره به اجرا در آید.

یقیناً اجرای این طرح تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و همچنین اجاره بهای واحدهای تجاری و بعضاً مسکونی هسته مرکزی این شهر در ایام انتخابات داشته و فضا را برای انتخابات هر چه بهتر فارغ از جنجال‌های تبلیغاتی که سال‌های گذشته در این مسیر بیش از سایر معابر این شهر به چشم می‌خورد، فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول