اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیداهای احتمالی مراقب سیاه‌نمایی‌های خود باشند

تبلیغات انتخاباتی در ادارات ممنوع!

استاندار اردبیل گفت: تبلیغات انتخاباتی در دستگاه‌های دولتی ممنوع است و هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دولتی در این زمینه استفاده کند.

تبلیغات انتخاباتی در ادارات ممنوع!

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات 24 خرداد و هم‌زمانی دو انتخابات مستقل در یک روز برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شده تا در برگزاری هر دو انتخابات با کمبود نیرو و امکانات روبرو نشویم.

وی از تمام دستگاه‌ها خواست امکانات و تجهیزات مورد نیاز اعم از نیرو، ماشین، رایانه و سایر تجهیزات مدنظر در انتخابات را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند تا با کمترین دغدغه انتخابات باشکوهی را در 24 خرداد رقم بزنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در خصوص برگزاری انتخابات به شکل سنتی و یا الکترونیکی خاطرنشان کرد: وزارت کشور در هر انتخابات سعی می‌کند سیستم‌های الکترونیکی را در برخی از شعبه‌ها به کارگیری کند که در استان ما نیز این شیوه معمول است و در برخی از شعبات، انتخابات به صورت الکترونیکی و با امکانات مدرن صورت می‌گیرد ولی اکثریت به صورت دستی و سنتی خواهد بود.

نیکزاد اضافه کرد: وظیفه ما اجرای قانون و عمل به قوانین جاری در انتخابات است و ما تمام تمهیدات و امکانات را به کار گرفتیم تا مر قانون رعایت شود.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردیم که در زمان تبلیغات حق تبلیغ کاندیدایی را ندارند و نباید له یا علیه کاندیدایی ورود پیدا کنند چرا که جلب رضایت و کسب اعتماد مردم در سایه رفتار قانون‌مدارانه مجریان انتخابات است.

استاندار اردبیل به سفر انتخاباتی برخی از کاندیداها نیز اشاره و اضافه کرد: معمولا در این روزها شخصیت‌ها و کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در استان حضور پیدا می‌کنند و گاه از اصل موضوعی که برای آن دعوت شده‌اند غفلت کرده و بیشتر حول و حوش انتخابات و عملکرد دولت اظهارنظر می‌کنند که در این بین سیاه‌نمایی‌ها نیز بسیار مشاهده می‌شود که ما این اقدامات آنها را رصد کرده و به شورای نگهبان منعکس می‌کنیم.

نیکزاد با انتقاد از برخی کاندیداها که به نام اقتصاد دعوت شده اما در دعوت خود از سیاست‌های مختلف سخن به میان می‌آورند تصریح کرد: این‌گونه اقدامات قبل از موعد مقرر از هر کس و از هر حزب و گروهی شایسته و درخور نیست.

انتهای پیام/62003/30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول