اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت پایین فرصتی برای عملی کردن فتنه‏های دشمنان است

استاندار زنجان گفت: مشارکت پایین مردم در انتخابات 24 خرداد ماه فرصتی برای عملی کردن فتنه‏های دشمنان است.

مشارکت پایین فرصتی برای عملی کردن فتنه‏های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهرستان خدابنده اظهار داشت: انقلاب ایران، اسلام دیگری را پس از پیروزی به دنیا معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام انقلابی یک اسلام عدالت‎گستر و عدالت‎محور است، خاطرنشان کرد: امروز دین اسلام به برکت انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در سطح جهان جایگاه بلندی پیدا کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز اسلام در متن رخدادهای بین‏المللی قرار گرفته است، تصریح کرد: بزرگ‏ترین نشانه این ادعا بیداری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز قوت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قوت و قدرت کشورهایی است که در آنها بیداری اسلامی رخ داده است، اضافه کرد: در حال حاضر دنیای اسلام نظاره‏گر آزمون و امتحان ملت ایران در 24 خرداد ماه سال‎جاری هستند.

*دشمن از همه ظرفیت‏ها برای تضعیف نظام استفاده می‏کند

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه نگاه دشمنان نیز در این شرایط به کشور است، اذعان داشت: دشمنان برای تخریب و تضعیف نظام همه ظرفیت‏های خود را به میدان می‏آورند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد فتنه و توطئه دشمنان در فضای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هستیم، ادامه داد: با هر ترفند و سوژه‏ای تلاش دارند دل مردم را خالی کرده و آنها را از حضور در پای صندوق‏های رای منصرف کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت پایین مهم‏ترین هدف دشمن است، یادآور شد: درصد پایین مشارکت ابزار و فرصتی برای تاخت و تاز دشمنان و عملی کردن فتنه‏ها است.

وی با تاکید بر اینکه فتنه یک امر اجتناب‏‎ناپذیر است، اظهار داشـت: امروز مهم‏ترین وظیفه ما تحقق حماسه سیاسی و عمل به دستورات مقام معظم رهبری است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه امروز فضای کشور فضای بسیار حساسی است، افزود: همه در زمینه تحقق حماسه سیاسی مسئول هستیم.

*مردم رئیس‎جمهور مردمی می‏خواهند

وی با اشاره به اینکه مردم رئیس جمهوری می‏خواهند که در متن و بطن آنها باشد، خاطرنشان کرد: رئیس‎جمهور باید خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

استاندار زنجان تاکید کرد: نباید بگذاریم در فضای انتخابات ریاست جمهوری خدشه‏ای به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد شود.

انتهای پیام/73006/ش‌30‎/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول