اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:

پیشتازی زنان در تمام انتخابات الگوی جهانی شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: پیشتاز بودن زنان غیرتمند ایرانی در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات به الگوی بی‌نظیر جهانی تبدیل شده است.

پیشتازی زنان در تمام انتخابات الگوی جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری در اردبیل اظهار داشت: 24 خرداد زنان ما همدوش با مردان و با صلابت‌تر از همیشه با روحیه‌ای شیر زنانه به میدان می‌آیند و نمادی از حضور با شکوه خود را در صحنه سیاسی و خلق حماسه این عرصه به نمایش می‌گذارند.

وی انتخابات را مظهر توانمندی و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و افزود: دشمن بسیار تلاش می‌کند تا انتخابات ما را بی‌هویت و بی‌رونق نشان دهد.

دستباز نقش زنان و بانوان را در ترغیب و تشویق بهتر و بیشتر فرزندان و اعضای خانواده به حضور پرصلابت در انتخابات رسالتی سنگین و عظیم توصیف کرد و ادامه داد: ‌این بانوان ما هستند که همیشه بسترهای ترغیب و تشویق خانواده را به امر جهادی فراهم می‌آورند.

این مسئول انتخابات ریاست جمهوری را حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: از ماه‌ها پیش نگاه‌ها معطوف به ایران اسلامی است و دشمنان به طراحی‌های مختلف دست زده تا در انتخابات اثر منفی گذاشته و به اهداف شوم خود دست یابند.

وی برگزاری 24 انتخابات در طول انقلاب اسلامی را مظهر مردم‌سالاری، اقتدار و شوکت نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: برای همین انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری همواره مورد طمع دشمنان بوده و همواره سعی کرده‌اند با طراحی‌های مختلف سبب ایجاد و تشدید اختلاف در بین مردم و مسئولان و نیز مسئولان با همدیگر و کمرنگ شدن حضور در انتخابات شوند.

دستباز تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از روی بصیرت و آگاهی ضروری است و باید با انتخاب فرد ارزشی زمینه خنثی کردن توطئه دشمنان را فراهم کنند.

وی همچنین نقش مثبت زنان در زمینه روشنگری خانواده‌ها و جامعه را یادآور شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین فرا رسیدن سوم خرداد و ایام اعتکاف را یادآور شد و گفت: این ایام فرصتی برای تقویت اعتقادات و باورهای دینی است که نباید بیهوده از دست برود.

دستباز سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) را نیز تسلیت گفت و افزود: این شیر زن کربلا درس مقاومت، ایثار و گذشت را برای همه زنان ما به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/62003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول